Natacha

Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Natacha

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Erling Søby skrev: 24. jan 2023, 12:43Hvordan ligger det med det næste Franka-samlebind?
Henk Kuijpers er i gang med at sammensætte bonusmaterialet.

Han har også samtidig lavet bonusmateriale til de allerførste historier, da et tysk forlag går i gang med Franka-samlebind helt fra starten. Så mit håb er, at efter det næste samlebind på dansk (med album 16-17), kan vi gå tilbage til de allerførste.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Natacha

Indlæg af Antaeus »

Carsten Søndergaard skrev: 25. jan 2023, 00:38
Erling Søby skrev: 24. jan 2023, 12:43Hvordan ligger det med det næste Franka-samlebind?
Henk Kuijpers er i gang med at sammensætte bonusmaterialet.

Han har også samtidig lavet bonusmateriale til de allerførste historier, da et tysk forlag går i gang med Franka-samlebind helt fra starten. Så mit håb er, at efter det næste samlebind på dansk (med album 16-17), kan vi gå tilbage til de allerførste.
Det er fint, for jeg har alle album, men man skal godt nok være forsigtig med de første for den limning er ikke helt stabil.
Så det ville være rart at have dem i god kvalitet.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Natacha

Indlæg af Erling Søby »

Antaeus:
men man skal godt nok være forsigtig med de første for den limning er ikke helt stabil. Så det ville være rart at have dem i god kvalitet.
Og i hardcover, bedre tryk, bedre papir og - hvis det følger som hidtil - et virkelig godt ekstramateriale. Eller betyder det slet ikke noget for dig?

@Carsten, vil de tidlige historier blive udvidet med ekstra sider, som det har været tilfældet med flere af de senere albums i samlebindsserien?
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Natacha

Indlæg af Antaeus »

Erling Søby skrev: 25. jan 2023, 08:38 Antaeus:
men man skal godt nok være forsigtig med de første for den limning er ikke helt stabil. Så det ville være rart at have dem i god kvalitet.
Og i hardcover, bedre tryk, bedre papir og - hvis det følger som hidtil - et virkelig godt ekstramateriale. Eller betyder det slet ikke noget for dig?

Det lå i "kvalitet"
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Natacha

Indlæg af GoogaMooga »

Nu er jeg i et dilemma. Mine gamle albums har ingen løse sider, men limen er dårlig og besværliggør læsningen. Der er meget, der taler for at beholde mine tre intégrale-bind, men jeg kan ikke lide, at projektet kuldsejlede dobbelt. Så jeg ender nok med et løsblads-system. Oh yeah.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Natacha

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Erling Søby skrev: 25. jan 2023, 08:38@Carsten, vil de tidlige historier blive udvidet med ekstra sider, som det har været tilfældet med flere af de senere albums i samlebindsserien?
Nej, det tror jeg ikke er tilfældet. Måske kan Henk Kuijpers heller slet ikke tegne i den stil længere :-)
Besvar