Godaften. Hvis I på et tidspunkt har været nødt til at fravælge en serie, som I egentlig godt kunne tænke jer, kunne det være meget sjovt at høre om det her. Måske har det været en presset økonomi, begrænset tid, eller mangel på plads, alle kommer vi ud for sådanne situationer, hvor vi må ofre. I filmjargon er der noget, der hedder "kill your darlings", som f.eks. når en instruktør må ofre nogle favorit scener, for at det hele kan hænge sammen. Denne vending kunne man også overføre på tegneserier, som nu i mit eget tilfælde med den gamle Dell serie, "Turok". Dark Horse udgav hele Alberto Giolitti's run i en halv snes bind, og jeg har så kun bind ét. Som med de fleste Dark Horse Archives er de efterfølgende bind selvfølgelig også steget i pris, hvilket bare gør tanken om et komplet run endnu mere håbløs og umulig. Hvad gør man så. Min salig far sagde altid, "At spare er at undvære". Jeg må regne lidt på det...
Nødtvungent fravalg af gode serier
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Nødtvungent fravalg af gode serier
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Re: Nødtvungent fravalg af gode serier
Ingen respons...
Jeg har solgt serier for å frigjøre plass til andre serier. Men da selger jeg jo serier som jeg neppe kommer til å lese om igjen.
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Så du har aldrig måttet fravælge noget, hvor det gjorde ondt? Du er heldig.
Jeg kan vitterligt ikke mindes at måtte fravælge tegneserier, hvor det har gjort ondt. Jeg køber dét, jeg har lyst til, og jeg lever fint uden resten.

Tidligere i livet gjorde det dog ondt på mig at se, hvad der udkom i Belgien og Frankrig, altså udgivelser, der dengang ikke fandt vej til Danmark. Jeg ville have givet min svigermor i bytte for at kunne have læst alt med Allan Falk i mine unge år.

Tidligere i livet gjorde det dog ondt på mig at se, hvad der udkom i Belgien og Frankrig, altså udgivelser, der dengang ikke fandt vej til Danmark. Jeg ville have givet min svigermor i bytte for at kunne have læst alt med Allan Falk i mine unge år.