Den ultimative tegneserieudgivelse

Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Den ultimative tegneserieudgivelse

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg har et dedikeret samler-rum, og det opfylder alle de krav, du nævner. Lad venligst være med at insinuere, at jeg ikke passer på mine tegneserier.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9434
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Den ultimative tegneserieudgivelse

Indlæg af Antaeus »

GoogaMooga skrev: 21. jan 2024, 06:41 Jeg har et dedikeret samler-rum, og det opfylder alle de krav, du nævner. Lad venligst være med at insinuere, at jeg ikke passer på mine tegneserier.
Men det er lidt underligt at du har problemet og ligefrem vælger dem fra af den grund (plus plads) når der er flere af os andre, der ikke har problemet.
For rigtig mange er de klart førstevalget. De klassiske softcover album synes jeg har store problemer (de kan kun åbnes delvist ellers beskadiger man albummet, i de gamle softcover album er der også en klart større tendens til svage sider som måske endda kan falde ud over tid, hvis man ikke passer på fx de første Franka m.fl.).
Nogle nye (ofte tykke) softcover udgivelser har løst problemet og de kan godt åbnes fuldt ud, men ikke de klassiske som vi kender dem og som vi i høj grad ser fra fx Zoom.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Den ultimative tegneserieudgivelse

Indlæg af GoogaMooga »

Antaeus skrev: 23. jan 2024, 20:40
GoogaMooga skrev: 21. jan 2024, 06:41 Jeg har et dedikeret samler-rum, og det opfylder alle de krav, du nævner. Lad venligst være med at insinuere, at jeg ikke passer på mine tegneserier.
Men det er lidt underligt at du har problemet og ligefrem vælger dem fra af den grund (plus plads) når der er flere af os andre, der ikke har problemet.
Nej, jeg har ikke noget problem, for jeg passer som sagt på mine tegneserier. Det er tredie gang, jeg må skrive det. For øvrigt kan jeg godt lide hardcovers, især at man kan slå dem helt op. Men de vejer mere og fylder mere og koster mere, så derfor synes jeg softcovers er bedre.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9434
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Den ultimative tegneserieudgivelse

Indlæg af Antaeus »

GoogaMooga skrev: 23. jan 2024, 21:24
Antaeus skrev: 23. jan 2024, 20:40
GoogaMooga skrev: 21. jan 2024, 06:41 Jeg har et dedikeret samler-rum, og det opfylder alle de krav, du nævner. Lad venligst være med at insinuere, at jeg ikke passer på mine tegneserier.
Men det er lidt underligt at du har problemet og ligefrem vælger dem fra af den grund (plus plads) når der er flere af os andre, der ikke har problemet.
Nej, jeg har ikke noget problem, for jeg passer som sagt på mine tegneserier. Det er tredie gang, jeg må skrive det. For øvrigt kan jeg godt lide hardcovers, især at man kan slå dem helt op. Men de vejer mere og fylder mere og koster mere, så derfor synes jeg softcovers er bedre.
Men hvis du ikke har problemet og vi andre heller ikke har det så forstår jeg ikke at du har skrevet det her (altså at de gaber) og i en masse andre opslag?
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Den ultimative tegneserieudgivelse

Indlæg af GoogaMooga »

Fordi, jeg er opmærksom på, at der skal tages særligt hensyn. Jeg har ikke flere kommentarer, og vil bede dig stoppe nu.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar