Status fra Cobolt?

Pax
Indlæg: 8
Tilmeldt: 29. jun 2021, 08:48

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Pax »

Der er også et Thorgal brætspil lige på trapperne:
Vedhæftede filer
Skærmbillede 2024-03-19 190301.png
Skærmbillede 2024-03-19 190232.png
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7190
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Pax skrev: 19. mar 2024, 19:03 Der er også et Thorgal brætspil lige på trapperne:
Aha, så mangler vi bare tv-serien :-)
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2237
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Gimli »

Hej Carsten

Jeg har undret mig over, at der ikke er kommet flere album af; Solo Leveling og Radiant under jeres ‘kommende udgivelser’. Forhåbentlig er serierne ikke stoppet?
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7190
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Gimli skrev: 19. apr 2024, 13:36 Hej Carsten

Jeg har undret mig over, at der ikke er kommet flere album af; Solo Leveling og Radiant under jeres ‘kommende udgivelser’. Forhåbentlig er serierne ikke stoppet?
Vi bliver desværre nødt til at indstille Radiant. Så det blev kun til de 4 bind, der er udkommet. Den har ikke rigtig slået an, og antagelsen er, at de rigtigt interesserede læser langt forud i de engelske udgaver.

Anderledes stor interesse har der været for Solo Leveling, så den fortsætter bestemt. Men vi har ændret strategi og overgår til dobbelt sideantal fra bind 5. Derfor har der været et lille ophold i udgivelsestakten.

Udsalgsprisen bliver 229 kr. for dobbeltbindene mod 179 for enkeltbindene. Dels tror vi, at det vil styrke interessen yderligere, og samtidig vil udgivelsen hurtigere blive komplet. Bind 5 udkommer i starten af juni, og derefter de følgende dobbeltbind hver tredje måned.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7190
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Carsten Søndergaard »

En række ganske nært forestående udgivelser er nu oppe på Cobolts hjemmeside:
Vedhæftede filer
image.jpeg
image.jpeg (107.58 KiB) Vist 697 gange
image.jpeg
image.jpeg (119.46 KiB) Vist 697 gange
image.jpeg
image.jpeg (84.17 KiB) Vist 697 gange
image.jpeg
image.jpeg (89.26 KiB) Vist 697 gange
image.png
image.png (142.14 KiB) Vist 697 gange
image.jpeg
image.jpeg (161.86 KiB) Vist 697 gange
image.jpeg
image.jpeg (126.12 KiB) Vist 697 gange
image.jpeg
image.jpeg (72.21 KiB) Vist 697 gange
image.jpeg
image.jpeg (80.02 KiB) Vist 697 gange
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2237
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Gimli »

Carsten Søndergaard skrev: 20. apr 2024, 00:29
Gimli skrev: 19. apr 2024, 13:36 Hej Carsten

Jeg har undret mig over, at der ikke er kommet flere album af; Solo Leveling og Radiant under jeres ‘kommende udgivelser’. Forhåbentlig er serierne ikke stoppet?
Vi bliver desværre nødt til at indstille Radiant. Så det blev kun til de 4 bind, der er udkommet. Den har ikke rigtig slået an, og antagelsen er, at de rigtigt interesserede læser langt forud i de engelske udgaver.

Anderledes stor interesse har der været for Solo Leveling, så den fortsætter bestemt. Men vi har ændret strategi og overgår til dobbelt sideantal fra bind 5. Derfor har der været et lille ophold i udgivelsestakten.

Udsalgsprisen bliver 229 kr. for dobbeltbindene mod 179 for enkeltbindene. Dels tror vi, at det vil styrke interessen yderligere, og samtidig vil udgivelsen hurtigere blive komplet. Bind 5 udkommer i starten af juni, og derefter de følgende dobbeltbind hver tredje måned.
Mange tak for opdateringen Carsten. Ærgerligt med Radiant - men for en gangs skyld, har jeg haft heldet med mig i forhold til hvilken serie der overlever. :D
casperyde
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 61
Tilmeldt: 5. jun 2021, 11:44

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af casperyde »

noget nyt om luftens ørne
Megaton
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26. dec 2021, 09:43

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Megaton »

Jeg kunne godt lide "Det gyldne kompas" og "Skyggernes kniv", men jeg kan slet ikke finde nogen oplysninger om tegneserieudgaven af den tredje bog nogen steder på nettet. Kommer den på et tidspunkt?
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 466
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Maximum »

Tak casperyde - Carsten, noget nyt om luftens ørne?
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7190
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Maximum skrev: 20. apr 2024, 16:03 Tak casperyde - Carsten, noget nyt om luftens ørne?
Ikke ud over at der arbejdes ;-)
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7190
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Megaton skrev: 20. apr 2024, 14:07 Jeg kunne godt lide "Det gyldne kompas" og "Skyggernes kniv", men jeg kan slet ikke finde nogen oplysninger om tegneserieudgaven af den tredje bog nogen steder på nettet. Kommer den på et tidspunkt?
Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men projektet lader mærkeligt nok til at være gået i stå. Hvis de tre sidste album nogen sinde kommer, er det nok mere end tvivlsomt, om Cobolt vil udgive dem, når der i mellemtiden er gået så lang tid. Vi har lige skilt os af med de sidste eksemplarer af den anden cyklus.
Brugeravatar
Niels Jørgen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 108
Tilmeldt: 16. jul 2009, 12:34

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Niels Jørgen »

Hvad med efterfølgeren til "Splints død" - er der noget på vej der? Vi venter jo i spænding om alle tiders hovedperson virkelig er død? Eller det er som alle store helte - de opstår på forunderlig vis fra de døde :)
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7190
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Niels Jørgen skrev: 22. apr 2024, 13:42 Hvad med efterfølgeren til "Splints død" - er der noget på vej der? Vi venter jo i spænding om alle tiders hovedperson virkelig er død? Eller det er som alle store helte - de opstår på forunderlig vis fra de døde :)
Ja, spændingen må siges at være på bristepunktet, men fortsættelsen udkommer altså først på fransk til efteråret. Og derefter snarest muligt på dansk :-)
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8455
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Status fra Cobolt?

Indlæg af Frank Madsen »

Niels Jørgen skrev: 22. apr 2024, 13:42Hvad med efterfølgeren til "Splints død" - er der noget på vej der? Vi venter jo i spænding om alle tiders hovedperson virkelig er død?
Jeg tror bare, det er hans trøje og bukser, der er faldet i vandet.

Splint-&-Co-57-forside-p.jpg
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Besvar