- 346112692_1227977347854913_8475660485888259250_n.jpg (39.03 KiB) Vist 22325 gange
1-11
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
- Kontakt:
- Laila J. Graf
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: Sall
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Kontakt:
Re: 1-11
Det forstår jeg godt, Laila. Klart.
Vi skal en del år tilbage. Frank Madsen sad med rorpinden, og en del af forummets brugere havde været på kulturweekend hos Peter Becher i Ærø. Der var stridigheder mellem Racham og Seriejournalen, Kold Krig nærmest og hvad gør man så?
Man spiller fodbold. Så vi samlede revl og krat og dystede imod nogle af de knægte, som jeg dengang underviste. Vi havde ikke en chance og tabte 1-11.
Vores eneste mål var en hovedstødsperle, og det var spas og øl.
Vi skal en del år tilbage. Frank Madsen sad med rorpinden, og en del af forummets brugere havde været på kulturweekend hos Peter Becher i Ærø. Der var stridigheder mellem Racham og Seriejournalen, Kold Krig nærmest og hvad gør man så?
Man spiller fodbold. Så vi samlede revl og krat og dystede imod nogle af de knægte, som jeg dengang underviste. Vi havde ikke en chance og tabte 1-11.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Jeg var med på begge de glimrende ture til Ærø, men har ikke deltaget i en fodboldkamp for Seriejournalen imod Rackham.
Til gengæld har jeg dystet imod Berti ved at sætte hold på TV2 til VM i fodbold da han udfordrede os alle (jeg mener endda at vi har deltaget to gange). Jeg vandt adskillelige fadøl (sodavand da jeg ikke er glad øldrikker). Nå ja fadøllene fik jeg aldrig, men det er så også ligegyldigt.
Til gengæld har jeg dystet imod Berti ved at sætte hold på TV2 til VM i fodbold da han udfordrede os alle (jeg mener endda at vi har deltaget to gange). Jeg vandt adskillelige fadøl (sodavand da jeg ikke er glad øldrikker). Nå ja fadøllene fik jeg aldrig, men det er så også ligegyldigt.
- Laila J. Graf
- Brugerniveau 2
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Såre sandt. Det mål, som det lykkedes Berti og hans drenge at score, var på "maveplaskende hovedstød":
Thopman lavede en fantastisk tegning af hovedstødet, som jeg desværre ikke lige kan finde.
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Fandt den - dog var det vist Claus Darholt, der stod for reportagetegningen af Bertis hovedstød:Frank Madsen skrev: ↑13. sep 2024, 11:38Thopman lavede en fantastisk tegning af hovedstødet, som jeg desværre ikke lige kan finde.
Det er Berti og hans drenge i Brøndbytrøjer, Seriejournalens vinderhold i de FCK-hvide trøjer.
- Laila J. Graf
- Brugerniveau 2
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Hvis der var kold krig imellem Rackham og Seriejournalen, hvorfor spillede Seriejournalen så imod nogle af de knægte du underviste og ikke Rackham?Berti Stravonsky skrev: ↑6. sep 2024, 19:23 Det forstår jeg godt, Laila. Klart.
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Kontakt:
Det var ikke så let at samle folk, og det betød så, at de unge gutter fra Sankt Annæ Gymnasium trådte til.
Der var turbulens, husker jeg, mellem et par aktører hos Rackham og vores egen Frank, men vist ikke mere, end at man kunne drikke en øl sammen.
Der var turbulens, husker jeg, mellem et par aktører hos Rackham og vores egen Frank, men vist ikke mere, end at man kunne drikke en øl sammen.