Captain Stomi
Captain Stomi
Ja, så jubler alle nørderne over Det røv fødte golem, men er der nogen som kender hans foregangs mand, den meget lidet kendte superhelt - Captain Stomi. Jeg husker tydeligt, da jeg første gang tog det guldnede blad op og læste om Cap. stomi og alle hans eventyr. Han bekæmpede superskurke ved at smide brugte stomi poser i hovedet på dem!!!
Jeg husker specielt en gang han var omringet af skruke og var udgået for poser. Pludselig trak han sin kateter slange frem og oversprøjtede de formastlige med væske fra sine ildelugtende tarme.
Se det er en super helt!! Ham kendte i nok ikke var Becher, Dan og Bjarne selvom i påstår at i ved så skide meget om tegneserier?!?
Men jeg ved rent faktisk, at Marvel prøver at genoplive Cap. Stomi. Det er nemlig meningen at Peter Snejbjerg, skal tegne et helt nyt eventyr. Handlingen foregår på bøssebarer i og omkring Amstredam og hvis jeg ikke husker forkert, så er Neil Zakk blevet brev kasse redaktør for de brune sider.
Jeg syntes alle vi kan glæde os over at danmark er flot repræsenteret
i revitaliseringen af Captain Stomi!!!
Jeg husker specielt en gang han var omringet af skruke og var udgået for poser. Pludselig trak han sin kateter slange frem og oversprøjtede de formastlige med væske fra sine ildelugtende tarme.
Se det er en super helt!! Ham kendte i nok ikke var Becher, Dan og Bjarne selvom i påstår at i ved så skide meget om tegneserier?!?
Men jeg ved rent faktisk, at Marvel prøver at genoplive Cap. Stomi. Det er nemlig meningen at Peter Snejbjerg, skal tegne et helt nyt eventyr. Handlingen foregår på bøssebarer i og omkring Amstredam og hvis jeg ikke husker forkert, så er Neil Zakk blevet brev kasse redaktør for de brune sider.
Jeg syntes alle vi kan glæde os over at danmark er flot repræsenteret
i revitaliseringen af Captain Stomi!!!
Re: Captain Stomi
Sikke noget lort at fyre af! Var det i kampen mod fæcisterne?
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Med soundtrack af "Den gale Pose"...Thomas S skrev:Sikke noget lort at fyre af! Var det i kampen mod fæcisterne?

Frank 7 år
Senest rettet af Frank Madsen 9. jan 2005, 10:21, rettet i alt 4 gange.
"Den gale pose" er seføli titlen på den Danielle Steele-forfattede Captain Stomi-miniserie, hvor Kaptajnen drives ud i en erkendelsmæssig krise, da det går op for ham, at den pose, han har elsket i otte år, ikke er hans egen, men en andens pose, da de to poser ved et uheld blev forbyttet på hospitalet dengang... Den wunderbare replik "kan jeg stadig elske denne pose, eller er det blot et misfoster, jeg har fyldt lort på i alle de år?", der afslutter første bind bliver heldigvis afløst af den langt mere livsbekræftende "skide være med det" til slut.Frank Madsen skrev: Med soundtrack af "Den gale Pose"...
-
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: ny york
- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg
- Kontakt:
Lokumsretorik II - skal synges
Hvad er det vi ka' li'
STOMI
STOMI
STOOOooooooooOOOMI!
STOMI
STOMI
STOOOooooooooOOOMI!
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Stomi sang
Nu havde Cap. Stomi jo rent faktisk en sang, da han først udkom i 60èrne. Oversættelsen lyder:
Cap. Stomi, Cap. Stomi
Det er dig vi kan lì
Cap. Stomi, Cap. Stomi
Du kan altid få os fri
Cap. Stomi, Cap. Stomi
Det er dig vi kan lì
Cap. Stomi, Cap. Stomi
Du kan altid få os fri
- Marvel-Man
- Geografisk sted: Østermarie
Cap. Stomi
Cap. Stomi må helt klart blive mit nye forbillede...
På fredag bliver jeg selv udstyret med en sådan bæ-griber på siden, så superhelte med rigtige problemer og almen daglige udfordringer er helt klart noget man kan identificere med... Nogle flere af dem
Burde man mon give liv til en figur med navnet 'Eksem-Drengen'...

På fredag bliver jeg selv udstyret med en sådan bæ-griber på siden, så superhelte med rigtige problemer og almen daglige udfordringer er helt klart noget man kan identificere med... Nogle flere af dem

Burde man mon give liv til en figur med navnet 'Eksem-Drengen'...