Noen som leser
-
Noen som leser
Batman
TMNT (helst Mirage. Splinter er min fav)
Mandrake
Fantomet
Mandrake
Fantomet
Re: Noen som leser Batman, Fantomet, Ninja Turtles, Mandrake
Jeg er da altid med på noget Batsy
Hvorfor?
Ude på at opspore en med samme tegneserie smag som dig selv, udelukkende for at fange dem og voldtage dem i en busk. Er det DET? HVA? HVA?
Just checking

Hvorfor?
Ude på at opspore en med samme tegneserie smag som dig selv, udelukkende for at fange dem og voldtage dem i en busk. Er det DET? HVA? HVA?
Just checking

Før var hun bare en irriterende gæst, nu er hun sku' tilmeldt 

- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg
- Kontakt:
Re: Noen som leser Batman, Fantomet, Ninja Turtles, Mandrake
Har du læst "Broken City"?
Eller hva mæ den der gamle Elseworld-ting hvor han teamer op med Houdini?
Eller hva mæ den der gamle Elseworld-ting hvor han teamer op med Houdini?
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
-
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: Ringsted
Re: Noen som leser Batman, Fantomet, Ninja Turtles, Fantomet
Alle af de overnævnt, jeg synes TMNT virkelig er et fedt blad, som flere skulle læse, der er masser af fede historier i.
Hver gang jeg er i Sverige eller Norge køber jeg et Fantom blad og læser det med interrese.
Hver gang jeg er i Sverige eller Norge køber jeg et Fantom blad og læser det med interrese.
Re: Noen som leser
Batman: Kun Batman Archives af nostalgiske årsager.Way of the Dragon skrev:Noen som leser
Batman
Mandrake
Fantomet
TMNT: Ikke endnu.
Mandrake & Fantomet: Jeg har prøvet at få fat i de norske bøger Klassikerserien fra Serieforlaget, men det er ikke lykkedes endnu. Måske bestiller jeg dem bare hos www.tronsmo.no , selv om de er 10-20% dyrere der end fra www.serie.no .
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Jeg læste det aller-første hæfte af TMNT, da den var ment som en parodi på hele New Teen Titans/Uncanny X-Men bølgen dengang i '84. Jeg har stadig de første hæfter fra dengang, men serien udviklede sig hurtigt fra en parodi til et industri-produkt. Jeg har forsøgt at læse Mandrake igen, men denne serie har ikke samme fascination hos mig, som da jeg var barn. Måske lidt Wilson McCoy "Fantomet" for den naive streg, evt. også lidt Ray Moore, men Fantomet har lav prioritet. Tilbage er så Batman, som har haft flere gode perioder. Jeg vil fremhæve Jerry Robinson, Carmine Infantino, og Neal Adams som gode perioder. Og så er der jo de uomgængelige Miller og Mazzuchelli projekter. Tegnemæssigt har Batman ikke noget at byde på længere.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Ment Som parodi på New Teen Titans/uncanny X-men?GoogaMooga skrev:Jeg læste det aller-første hæfte af TMNT, da den var ment som en parodi på hele New Teen Titans/Uncanny X-Men bølgen dengang i '84. Jeg har stadig de første hæfter fra dengang, men serien udviklede sig hurtigt fra en parodi til et industri-produkt. Jeg har forsøgt at læse Mandrake igen, men denne serie har ikke samme fascination hos mig, som da jeg var barn. Måske lidt Wilson McCoy "Fantomet" for den naive streg, evt. også lidt Ray Moore, men Fantomet har lav prioritet. Tilbage er så Batman, som har haft flere gode perioder. Jeg vil fremhæve Jerry Robinson, Carmine Infantino, og Neal Adams som gode perioder. Og så er der jo de uomgængelige Miller og Mazzuchelli projekter. Tegnemæssigt har Batman ikke noget at byde på længere.

Hvilken mælk byder du uventede gæster?