Berti stravonsky skrev:Kan I huske dem?
Bob lagde stemme til Lillebror men så sandelig også til Tintin, og stemmen blev for mig synonymt med min elskede helt dengang i begyndelsen af 1970'erne...
(jeg husker endda med gru min skuffelse da jeg så Tintin og Hajsøen og opdagede at Tintin's stemme var Claus Ryskjærs
Og bulderbassen Peter Kitter

- Er du sindssyg hvor lærte jeg mange eder og forbandelser. Favoritten var Flight nummer 714 til Sydney.
Hvad er det jeg vil?
Jo - gerne have adressen på de to nu aldrende herrer. Jeg har så mange ting at spørge om og så mange ting at takke for.
Hvem kan mon hjælpe?
Sjovt du nævner det. Jeg har i mange år puslet med idéen om at lave et interview med Goldenbaum til Nørd Nyt, og nåede for nogle år siden så langt som til hans 'agent', der lovede mig at få ham til at ringe tilbage (dette var inden jeg lærte værdien afden hæderkronede journalistiske læresætning "Don't call me. I'lll call you"). Så ham ville jeg dæw'leme også gerne have fat i.
Sværere bliver det straks med Peter Kitter, der for snart mange år siden stillede træskoene, hvilket vist også er status for det sidste medlem af den klassiske Tintin-trio - Jørgen Rose - der leverede "The Tournesol to end all Tournesols".
Men lad høre, hvis du finder ud af noget med Goldenbaum. Jeg skal også med glæde tage del i jagten.
Peter
There's always one who drinks too much but far more drink too little.