Ny gammel gut siger hej!

Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Ny gammel gut siger hej!

Indlæg af Karl-E. »

Hej til alle!

Jeg har netop meldt mig under fanerne, så det er vel passende at jeg lige præsenterer mig.
I følge dåbsattesten 52 år gammel, men betydeligt yngre af sind. Gift med en tålmodig hustru, har 2 studerende unger der er fløjet fra reden. Bor på landet tæt ved Horsens, og arbejder som tømrer, er fagligt aktiv (tillidsrepræsentant).
Interesser: Ud over tegneserier; Kører MC (Triumph Bonneville), samler på gamle legetøjsbiler og Reisler plast-figurer.

Har altid læst tegneserier, og samlede en del tilbage i slutningen af 70erne og først i 80erne, min samling fra dengang er for største parten desværre forlængst væk.
I øjeblikket er jeg i gang med at generhverve favoritterne fra den gang, Hvor det er muligt køber jeg helst de nyere hardcoverudgaver (Tintin, Lucky Luke, Asterix, Splint & Co, Linda og Valentin, Blueberry) Desuden kan jeg ikke stå for amerikanske deluxe udgaver med f.eks Calvin & Hobbes samt DC Absolute udgaver.

Batman har en særlig plads i mit hjerte, særligt den moderne mørke udgave er efter min mening yderst spændende læsning! Anders And siger mig til gengæld ikke ret meget ud over enkelte historier af Carl Barks og måske Don Rosa.

Håber her på forumet at få en spændende "snak" og måske nye input til hvad der rører sig inden for mediet.

Hyg, hyg!
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Ny gammel gut siger hej!

Indlæg af Nøhr »

Velkommen til den sommersløve seriejournal, hvor både udøvere samt nydere hænger ud.
Brugeravatar
Spærhage
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 797
Tilmeldt: 8. dec 2003, 23:12
Geografisk sted: Boom-Town Vaarst