Ny bruger

Besvar
Brugeravatar
arnibeck
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 28
Tilmeldt: 16. jan 2015, 20:14

Ny bruger

Indlæg af arnibeck »

Hejsa

jeg synes samtalen om, at forummet er dødt var lidt trist, så jeg tænkte jeg hellere måtte melde mig på, i stedet for bare at læse anonymt.

Arni
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Ny bruger

Indlæg af Berti Stravonsky »

Super - velkommen ombord. Vi synker ikke, men sejler ikke altid lige stærkt.

Hvem er du?
Brugeravatar
arnibeck
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 28
Tilmeldt: 16. jan 2015, 20:14

Re: Ny bruger

Indlæg af arnibeck »

Jeg er en af folkene der organiserer Art-Bubble, jeg var med sidste år og igen i år og fremover.

Jeg har tidligere været involveret i tegneseriehjemmesiderne PopImage.com og NextComics.com og så har jeg også fornøjelsen af at være involveret i Knivsæg, som så mange andre fantastiske tegneserieskabere.

Jeg er også flittig samler og begyndte at læse tegneserier i min bedsteforældres kælder, da min morbror samlede både Daredevil og Will Eisner's SPIRIT.

Arni
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Ny bruger

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Og så er Arni sjov at gå i byen med ;) Hej Arni - godt at se dig ombord...det er netop folk som dig vi har brug for at aktivere for at få live i kludene....
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
arnibeck
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 28
Tilmeldt: 16. jan 2015, 20:14

Re: Ny bruger

Indlæg af arnibeck »

Tak Dan.

Glæder mig til at være lidt mere aktiv herinde.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Ny bruger

Indlæg af Robin »

arnibeck skrev:Jeg er en af folkene der organiserer Art-Bubble, jeg var med sidste år og igen i år og fremover.

Jeg har tidligere været involveret i tegneseriehjemmesiderne PopImage.com og NextComics.com og så har jeg også fornøjelsen af at være involveret i Knivsæg, som så mange andre fantastiske tegneserieskabere.

Jeg er også flittig samler og begyndte at læse tegneserier i min bedsteforældres kælder, da min morbror samlede både Daredevil og Will Eisner's SPIRIT.

Arni
Hej Arni

Dejligt, at du er med! Velkommen! Både Spirit og Daredevil i hans forskellige udgaver er også nogle af mine (mange) favoritter!

mvh
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Besvar