Så kom jeg endelig på

Besvar
Comicsnørd
Indlæg: 4
Tilmeldt: 29. aug 2019, 12:17

Så kom jeg endelig på

Indlæg af Comicsnørd »

Hej

Efter at have fulgt med i forummet i adskillige år fik jeg endelig taget mig sammen til at deltage mere aktivt.

Min baggrund er, som mange af jer andre, en dyb facination af mediet som jeg har fulgt siden først i 60érne (jeg er årgang 1956), i starten selvfølgelig Ænder og lignende, senere Wild West, Prærieserier og de små lommekrigsblade. Da Gigant startede i 1965 (eller var det 1964) og Batman og Superman senere kom til skiftede fokus til disse og senere også "Den nye superhelt fra Rummet" som Dæmonen blev betegnet på forsiden af nummer 1 samt hvad der ellers kom af superhelteserier.

Fart og Tempo blev også slugt og senere alle de dejlige albumserier der efterhånden kom.

I dag prøver jeg at begrænse mig, men samlingen vokser alligevel både med superhelte og albumsudgivelser af nyere og klassiske ting.

Mvh Per
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Så kom jeg endelig på

Indlæg af Antaeus »

Hej Comicsnørd,

Velkommen til :)
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Så kom jeg endelig på

Indlæg af Robin »

Hjertelig velkommen til,

Dejligt med en årgang 1956 (det er jeg også), der ovenikøbet har et nogenlunde sammenfaldende "karriereforløb" udi tegneseriesamleriets forunderlige verden som jeg selv!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Så kom jeg endelig på

Indlæg af Nøhr »

Velkommen til, Per.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Så kom jeg endelig på

Indlæg af Berti Stravonsky »

Hej Per

Stort varmt efterårsvelkommen til hulen. Vi er en række ældre mænd (jævnfør en lille Vox Populi for en del måneder siden), og vi er alle tossede (siger vores fruer) og glade for tegneserier.

Bland dig gerne i alt. Stort og småt. Pisser du nogle over tæerne, så går det nok. Og tak fordi du er kommet med på vognen.

Venligst

B
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Så kom jeg endelig på

Indlæg af Gimli »

Hej Comicnørd

Velkommen til. Glæder mig til at høre dine synspunkter, prioriteringer mv. Især hvis de er lidt "skæve" i forhold til de øvrige bidragsydere herinde. Nye vinkler giver mulighed for at blive klogere.
Besvar