Nyt medlem med en ydmyg tilgang

Besvar
Peoples Choice
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 93
Tilmeldt: 15. jul 2020, 19:27

Nyt medlem med en ydmyg tilgang

Indlæg af Peoples Choice »

Tak for at lukke mig ind.

Min baggrund er en mangeårig interesse i tegneseriemediet, og formentlig som så mange andre har stået på pause, imens man opbyggede et arbejds- og privatliv...og nu er interessen i det sene, knap så stressede senliv blevet vakt til live...Jeg har været en læser/lurer på siden i et ½ år, så nu mente jeg, at det måske var en ide, at melde sig på banen....

Er stor fan af det udgåede papir tegnseriemedie, og knap så meget fan af album-genren, men jeg nyder begge dele...Har en kæmpe samling af alt dansk og en mindre samling af amerikansk, primært superhelte fra først i 90'erne og frem til begyndelse af nullerne....

En kæmpe fornøjelse at stifte bekendskab/læse indlæg fra flere berømte bladredaktører på ungdommens 80'er/90'er yndlingsblade.

Ser meget frem til, at det gode gamle månedlige tegneserieblad får en ny opblomstring...uden håb og tro er vi ingenting :-)
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Nyt medlem med en ydmyg tilgang

Indlæg af Antaeus »

Hej,

Og velkommen til :)
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Peoples Choice
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 93
Tilmeldt: 15. jul 2020, 19:27

Re: Nyt medlem med en ydmyg tilgang

Indlæg af Peoples Choice »

beklager brugenavnet, som er en reference til min dybe politiske tro på demokratiet, og samtidig en hyldest til alle de forskellige genrer af tegneserier, som findes derude...og puuuha det er ikke så lidt, og presser en ægte samler som mig, ikke mindst på økonomien...navnet er John, og residensen ligger i nordsjælland..

Dejligt at se, alle de danske forlag, som udgiver album/grafiske noveller i dag...Kom så med de gode gamle tegneserieudgaver....igen....jeg skriver mig på, som abonnement med det samme.

Tak antaeus
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Nyt medlem med en ydmyg tilgang

Indlæg af GoogaMooga »

Velkommen! :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Nyt medlem med en ydmyg tilgang

Indlæg af Robin »

Velkommen til skal bestemt også lyde herfra! Jeg er ligeledes en stor tilhænger af "ur-mediet" tegneserieblade!

mvh
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 463
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Nyt medlem med en ydmyg tilgang

Indlæg af Maximum »

En sen velkommen! :-)
Besvar