There's a new sheriff in town

Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7190
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: There's a new sheriff in town

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Berti Stravonsky skrev: 9. feb 2024, 14:39som de fleste af jer nok husker, så lider jeg ofte af skrivekløe
Nemlig, Berti - og den har vi savnet! Velkommen tilbage :-)
Brugeravatar
Jack J
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 393
Tilmeldt: 3. feb 2009, 03:43
Geografisk sted: outside the norm
Kontakt:

Re: There's a new sheriff in town

Indlæg af Jack J »

Jack J skrev: 17. dec 2023, 16:37 Kære nye (efterhånden gamle) sherif, gider du lige kigge på det her: Når jeg vil skrive i tråde, får jeg denne besked:

Your IP 80.208.64.26 has been blocked because it is blacklisted.

Jeg er simpelthen nødt til at bruge vpn for at kunne kommentere her på forummet. Meget mystisk. Har du mulighed for at fjerne blokeringen? Jeg sværger, at jeg ikke tidligere har lavet ballade her og derfor med vilje er blokeret af en tidligere sherif. :D
Hvis nogen med admin-superkræfter ville kigge på det her, ville jeg være glad. Det er stadig et problem. Jeg er simpelthen stadigvæk nødt til at poste herinde via en VPN! :? :? :?
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8455
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: There's a new sheriff in town

Indlæg af Frank Madsen »

Jack J skrev: 11. feb 2024, 23:12Hvis nogen med admin-superkræfter ville kigge på det her, ville jeg være glad. Det er stadig et problem. Jeg er simpelthen stadigvæk nødt til at poste herinde via en VPN! :? :? :?
Hej Jack. Forummet er beskyttet ved, at brugeres IP-adresse kontrolleres ved tilmelding og når der indsendes indlæg, i følgende DNSBL-tjenester: www.spamcop.net og www.spamhaus.org. Det lader til, at Spamcop ikke har nogen problemer med din IP, men at Spamhaus har markeret den:

https://www.spamcop.net/w3m?action=chec ... .208.64.26
https://check.spamhaus.org/listed/?sear ... .208.64.26

Klik på det nederste link og se, hvad du evt. kan gøre for at overbevise Spamhaus om, at din IP er okay.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Jack J
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 393
Tilmeldt: 3. feb 2009, 03:43
Geografisk sted: outside the norm
Kontakt:

Re: There's a new sheriff in town

Indlæg af Jack J »

Frank Madsen skrev: 12. feb 2024, 01:34 Klik på det nederste link og se, hvad du evt. kan gøre for at overbevise Spamhaus om, at din IP er okay.
TAk, jeg kigger på det. 8)
Besvar