Trojka - Bind 1 "Skarabæens time"

Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Re: Trojka - Bind 1 "Skarabæens time"

Indlæg af Gimli »

Tegningerne får mig ikke til at købe udgivelsen alene. Men hvis historien var stærk nok, ville jeg kunne sætte mig ud over det. Og. Det samme hvis anmeldelsen (-erne) fremhævede at det understregede en stemning eller på anden vis spiller sammen med fortællingen på en positiv måde.

Når det - tilsyneladende - ikke er tilfældet, prioriterer jeg en udgivelse ned.

Men jeg har f.eks. købt; Roughneck af Jeff Lemire. Underground - hm, det ved jeg ikke. Men teknisk er tegningerne ikke væsentlig "bedre".
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Bathulen

Indlæg af Robin »

Jeg kender ingen, der er køberpotentiale. Selv de ekspedienter i tegneseriebutikker, jeg frekventerer, sy's ikke om det. En mente, som jeg, at det er grimt. For mig bliver det så svært at læse, om end historien måske er god. Kim Skotte giver imidlertid 4 hjerter i dagens Politiken. Det er i papirudgaven, så evt. link må man selv pusle efter.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Indlæg af Berti Stravonsky »

Ja, jeg har heller ikke mødt nogen, som kunne være interesseret.

Men det KAN jo være os gamle og reaktionære, som har groet mos på vores liggesten!
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af D@niel »

Jeg læste den på biblioteket i går, og jeg forventede, at jeg hurtigt ville lægge den væk, men jeg blev fanget og læste den til ende. Så er den altså heller ikke værre. Tegningerne er ikke smukke, men de passer rigtig godt til den dystre historie. Jeg vil minimum give den tre insekter. Jeg køber den ikke, men jeg skal helt sikkert læse de næste. På biblioteket.
Besvar