Zits - En mundfuld mere > Søndagssider 2000-2002

Besvar
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Zits - En mundfuld mere > Søndagssider 2000-2002

Indlæg af Berti Stravonsky »

Billede

SHAKE YOUR BON-BON. SHAKE YOUR BON-BON

Så er der mere Filipguf. Zoom udgiver nemlig også Scott og Borgmanns søndagsstriber, og det er sgu godt.

I forhold til dagstriberne, som ‘bare’ får et softcoveralbum, så er der kælet betydeligt mere for søndagsstriberne. En lækker hardback kan det blive til, 160 sider i farver og igen i forhold til dagstriberne, så føles disse striber bare af mere. Kald mig en snob, men kvalitet er kvalitet, og det er som om, at man bare holder lidt mere af noget, som har fået en ekstra kærlig hånd.

En mundfuld mere er titlen og fra og med dette værk, kommer der tre årgange i hver bog. Slet ikke ringe.

Jaja, ikke alt er lige sjovt. Men meget er, og grundlæggende er En mundfuld mere bare sådan en feel good bog. Den er hurtigt læst, man gnækker lidt og så glemmer man den igen.

Sådan er det.

Og det er finno bambino. Det er ikke større end hvad man selv gør det til. Jeg hygger mig med Filip, hans træge tålmodige farmand og nysgerrige og nogle gange lettere hysteriske mama.

Det kan næppe gøres bedre end striberne på side 50. Mor og far er ude, og Filip og hans buddy er sultne. Sådan.

4 ræb bliver det til.

Titel: Zits - En mundfuld mere > Søndagsstriber 2000-2002
Tekst: Jerry Scott
Illustrationer : Jim Borgmann
Forlag: Zoom
Format: Hardback, 160 sider i farver
Pris: 198,-
Isbn: 978-87-93564-63-3
Besvar