Max Jordan – En våd affære

Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Berti Stravonsky »

Antaeus skrev:
Gimli skrev:Et debatforum skal gerne have plads til forskellige holdninger. Ellers er hele ideen væk. Men et debatforum indeholder også en historik, og hvis bestemte personer kommenterer konsekvent negativt på bestemte personer - uden nogensinde at tilkendegive at der er synspunkter man er enig med personen i, så bliver denne historik en del af konteksten.

I sådanne tilfælde kan man ikke isolerer den konkrete diskussion - det er nemlig ikke den som parterne forholder sig til. Det handler ikke længere om sagen men om relationen. Normalt vil det være nødvendig med en mægler - men net-kommunikation er ekstremt dårlig til den type formål.

Jeg vil bestemt ikke diktere, hvordan andre skal forholde sig, men en borgfred kunne måske overvejes? Forstået på den måde, at der i en længere periode ikke kommenteres på hinandens indlæg, med mindre der er tale om overensstemmende synspunkter.
Korrekt
Er der en mægler derude et sted?
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23015
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af GoogaMooga »

Berti Stravonsky skrev:Googa, brænd nu ikke alle broer. Du og jeg havde en aftale. Hold nu fast og få anmeldt de sidste værker.

Og hvad vil det sige, at du har afregnet? Kan du ikke melde klart ud, hvad du vil? Ikke kodesnak, men gerne direkte ud af posen.

Jeg holder fast på vores aftale, og regner med, at du anmelder de sidste syv udgivelser, som du har modtaget. Alt andet ville være unfair overfor netop forlagene. De er jo ikke medansvarlige for dit exit.
De fem af dem køber jeg af Faraos. De to fra Cobolt har jeg ikke modtaget endnu, men fået at vide, at jeg kan beholde. Jeg kan godt anmelde dem, hvis du vil. Eller du kan tage LL. Så er der Bob Morane tilbage, jeg afventer svar fra Michael.

Der er ingen fusk, hvorfor jeg også melder ud her, hvad der sker.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9433
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Antaeus »

Berti Stravonsky skrev:
Antaeus skrev:
Gimli skrev:Et debatforum skal gerne have plads til forskellige holdninger. Ellers er hele ideen væk. Men et debatforum indeholder også en historik, og hvis bestemte personer kommenterer konsekvent negativt på bestemte personer - uden nogensinde at tilkendegive at der er synspunkter man er enig med personen i, så bliver denne historik en del af konteksten.

I sådanne tilfælde kan man ikke isolerer den konkrete diskussion - det er nemlig ikke den som parterne forholder sig til. Det handler ikke længere om sagen men om relationen. Normalt vil det være nødvendig med en mægler - men net-kommunikation er ekstremt dårlig til den type formål.

Jeg vil bestemt ikke diktere, hvordan andre skal forholde sig, men en borgfred kunne måske overvejes? Forstået på den måde, at der i en længere periode ikke kommenteres på hinandens indlæg, med mindre der er tale om overensstemmende synspunkter.
Korrekt
Er der en mægler derude et sted?
Det tror jeg er for sent.
Men i princippet kunne de to det især drejer sig om bare lade være at kommentere hinandens indlæg.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Berti Stravonsky »

GoogaMooga skrev:
Berti Stravonsky skrev:Googa, brænd nu ikke alle broer. Du og jeg havde en aftale. Hold nu fast og få anmeldt de sidste værker.

Og hvad vil det sige, at du har afregnet? Kan du ikke melde klart ud, hvad du vil? Ikke kodesnak, men gerne direkte ud af posen.

Jeg holder fast på vores aftale, og regner med, at du anmelder de sidste syv udgivelser, som du har modtaget. Alt andet ville være unfair overfor netop forlagene. De er jo ikke medansvarlige for dit exit.
De fem af dem køber jeg af Faraos. De to fra Cobolt har jeg ikke modtaget endnu, men fået at vide, at jeg kan beholde. Jeg kan godt anmelde dem, hvis du vil. Eller du kan tage LL. Så er der Bob Morane tilbage, jeg afventer svar fra Michael.

Der er ingen fusk, hvorfor jeg også melder ud her, hvad der sker.
Jeg synes, at du skal overholde vores indbyrdes aftale, og anmelde Cobolterne.

Og så skal du vide, at du vil blive meget savnet. Jeg håber inderligt, at du vender tilbage. Jeg skal nok tæve Erling :wink:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23015
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af GoogaMooga »

Berti Stravonsky skrev:
Jeg synes, at du skal overholde vores indbyrdes aftale, og anmelde Cobolterne.

Og så skal du vide, at du vil blive meget savnet. Jeg håber inderligt, at du vender tilbage. Jeg skal nok tæve Erling :wink:
:) OK, de to fra Cobolt og så afventer jeg svar fra Michael.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Berti Stravonsky »

GoogaMooga skrev:
Berti Stravonsky skrev:
Jeg synes, at du skal overholde vores indbyrdes aftale, og anmelde Cobolterne.

Og så skal du vide, at du vil blive meget savnet. Jeg håber inderligt, at du vender tilbage. Jeg skal nok tæve Erling :wink:
:) OK, de to fra Cobolt og så afventer jeg svar fra Michael.
Tak, Googa. Du er en guttermand.
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Erling Søby »

Antaeus:
Men i princippet kunne de to det især drejer sig om bare lade være at kommentere hinandens indlæg.
Undskyld mig, Antaeus, men det er simpelthen døden for et debatforum, du beskriver her. Til sidst lander den dér, hvor ingen må kommentere hinandens indlæg, for så er vi sikre på, at ingen bliver fornærmede.

Nej, hvis man ikke kan tåle en debat om sine indlæg, så må man holde sig væk.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Berti Stravonsky »

Enig.

Enhver må være karl for sin kasket.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23015
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af GoogaMooga »

:evil:
Hvis man har en mening og ophøjer den til at være den absolutte sandhed, kunne man passende skrive ens egne anmeldelser i stedet for at ødelægge andres anmeldelser, skade salget af det anmeldte, og så tvivl om anmelderens troværdighed, og så ellers ARGUMENTERE hvorfor, i stedet for bare at slynge nogle titler på andre mesterværker ud, igen og igen.

Hvem er det lige, der ikke kan tolerere andres meninger.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Erling Søby »

Ja, det står da klart, at du ikke kan tolerere mine meninger, Googamooga. Det er hele denne tråd ét langt bevis for. Men det er altsammen fortid, nu hvor du forlader forummet, så jeg ser ingen grund til at debattere det yderligere med dig.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Berti Stravonsky »

GoogaMooga skrev::evil:
Hvis man har en mening og ophøjer den til at være den absolutte sandhed, kunne man passende skrive ens egne anmeldelser i stedet for at ødelægge andres anmeldelser, skade salget af det anmeldte, og så tvivl om anmelderens troværdighed, og så ellers ARGUMENTERE hvorfor, i stedet for bare at slynge nogle titler på andre mesterværker ud, igen og igen.

Hvem er det lige, der ikke kan tolerere andres meninger.

Stå nu ved, at du ikke vil være en del af forummet, Googa.

Din anmeldelse er IKKE ødelagt. Der er blot en anden bruger, som har en anden mening. Det MÅ man godt. Du har ikke patent på sandheden.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23015
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af GoogaMooga »

Berti, du tager Lucky Luke, da du allerede har modtaget den. Jeg gider ikke det pis. Jeg skriver til Cobolt, at jeg køber de albums, selv om de har sagt, jeg bare kan beholde dem. Det samme gælder for Zoom. Jeg skriver ikke flere anmeldelser til Serieland, dixi.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23015
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af GoogaMooga »

Det er ikke mig, der tager patent, det er Erling, der tager patent, læs hans oprindelige kommentar.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Berti Stravonsky »

GoogaMooga skrev:Berti, du tager Lucky Luke, da du allerede har modtaget den. Jeg gider ikke det pis. Jeg skriver til Cobolt, at jeg køber de albums, selv om de har sagt, jeg bare kan beholde dem. Det samme gælder for Zoom. Jeg skriver ikke flere anmeldelser til Serieland, dixi.
Hvorfor alt dette drama?

Hold nu fast i de ting, vi aftaler og de ytringer, som du kommer med.

Jeg anmelder ikke Lucky Luke. Det bør du gøre, da det er vores aftale. Dine anmeldelser er betydeligt bedre end mine, både hvad viden angår og passion.

Hvorfor pokker skal DIN fejde med Erling gå ud over alle os andre?
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Berti Stravonsky »

GoogaMooga skrev:Det er ikke mig, der tager patent, det er Erling, der tager patent, læs hans oprindelige kommentar.
Du kender min holdning. Jeg er på Erlings side. Jeg synes, at du IGEN overreagerer.

Skriv dog privat til manden. Få jeres indbyrdes fnidder ud af verden, og kom videre.
Besvar