Max Jordan – En våd affære

Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Erling Søby »

GM:
jeg betragter lige netop Erling som en troll
I så fald har du ingen anelse om hvad en troll er.
Problemet er, når man antyder, at jeg er inhabil som anmelder
Det har jeg ikke antydet. Det er helt din egen udlægning. Jeg har skrevet, at ukritiske fanboy-anmeldelser er problematiske, og det står jeg ved helt generelt.
Og siger, jeg ikke evner en debat
Du har ikke skrevet ét eneste indlæg i denne tråd, der peger på det modsatte.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Sopranos
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 182
Tilmeldt: 17. feb 2006, 22:19

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Sopranos »

GoogaMooga skrev:
Det, jeg kan gøre nu, er at stoppe al min aktivitet i forummet,
GoogaMooga skrev:Det bliver en "Brexit" for mit vedkommende. Så er det bare, om det skal være en hård eller en blød Brexit.
GoogaMooga skrev:Berti, jeg er færdig med forummet, men jeg skal vide, om du vil have mig til at fortsætte med arbejdet på forsiden. Det skylder vi forlagene.
Du er et umodent pattebarn Googa, nu har vi hørt på dine "trusler" om at trække dig i årevis. Jeg ser virkelig frem til at du gør alvor af dem. Guderne må vide hvor mange potientielle brugere af serieland du du skræmmer væk med din dumstædige adfærd.

Jeg ser virkelig frem til den dag du måtte gøre alvor af dine barnlige udsagn.

Serieland kan sagtens leve uden dig, men du kan ikke leve uden serieland.
“Sir, you are drunk.”
“Madam, you are ugly. In the morning, I shall be sober.”
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22999
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af GoogaMooga »

:lol:

Nå, men jeg fyrer så de sidste anmeldelser af for forlagenes skyld. Thanks for nothing.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9864
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Berti Stravonsky »

GoogaMooga skrev:Berti, enten læser du ikke, hvad jeg skriver her og i kommentarfeltet på forsiden, eller også vælger du at ignorere det. Jeg har forklaret alle mine bevæggrunde, og hvorfor, jeg betragter lige netop Erling som en troll. Nu må du være lidt praktisk, acceptér min beslutning, og sig mig, hvad jeg skal gøre, hvad forsiden angår. Jeg tror, det vil være bedst for Serieland, hvis vi fortsat er to om at holde forsiden i gang. Jeg så dog helst, at kommentarfeltet blev låst, ifald jeg fortsætter.
Nu siger jeg det for anden og sidste gang. Erling er ikke en troll. Han er uenig med dig, Googa.

Om du gør det ene eller det andet, er din sag. Ikke min.

Det er et debatforum, og kan du ikke klare, at folk er uenige med dig, så skal du måske ikke bevæge dig på et debatforum.

At skilte eller true med, at man så gør det ene eller det andet, virker ikke på mig. Gør det, du selv følger. Men skilt ikke med det. Gør det i stedet.

Du ved, at du er uundværlig herinde, men du må også acceptere, at andre kan mene deres.

Hvem der har skyklapper på af os to, og ikke hører hvad den anden siger, kan der jo være to meninger om. Igennem årene har du været i en del kampe, og denne situation er ikke ny. Jeg oplever et deja-vu, og for mig at se, bunder det i, at man har en anden mening end din. Længere er den vist ikke.

Du er ikke inhabil som hverken det ene eller det anden, og hverken direkte eller indirekte skriver Erling det. Det er oppe i din egen knold, Googa.

Igen - gør hvad du vil. Men sov på det først, tak.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22999
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af GoogaMooga »

Du vil modtage de sidste otte anmeldelser, så kan du gøre, hvad du vil. Så har jeg gjort mit.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Sopranos
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 182
Tilmeldt: 17. feb 2006, 22:19

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Sopranos »

GoogaMooga skrev::lol:

Nå, men jeg fyrer så de sidste anmeldelser af for forlagenes skyld. Thanks for nothing.
Det lyder godt. God vind fremover :mrgreen:
“Sir, you are drunk.”
“Madam, you are ugly. In the morning, I shall be sober.”
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9423
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Antaeus »

Jeg synes nu klart Googa skal blive
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2236
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Gimli »

Et debatforum skal gerne have plads til forskellige holdninger. Ellers er hele ideen væk. Men et debatforum indeholder også en historik, og hvis bestemte personer kommenterer konsekvent negativt på bestemte personer - uden nogensinde at tilkendegive at der er synspunkter man er enig med personen i, så bliver denne historik en del af konteksten.

I sådanne tilfælde kan man ikke isolerer den konkrete diskussion - det er nemlig ikke den som parterne forholder sig til. Det handler ikke længere om sagen men om relationen. Normalt vil det være nødvendig med en mægler - men net-kommunikation er ekstremt dårlig til den type formål.

Jeg vil bestemt ikke diktere, hvordan andre skal forholde sig, men en borgfred kunne måske overvejes? Forstået på den måde, at der i en længere periode ikke kommenteres på hinandens indlæg, med mindre der er tale om overensstemmende synspunkter.
Sopranos
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 182
Tilmeldt: 17. feb 2006, 22:19

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Sopranos »

Antaeus skrev:Jeg synes nu klart Googa skal blive
Vær du blot helt rolig Antaeus, Googa har aldrig været mandfolk nok til at stå ved de platte udsagn han kontinuerligt slynger ud. Han er typen der altid kommer krybende tilbage. Bare vent :lol:
“Sir, you are drunk.”
“Madam, you are ugly. In the morning, I shall be sober.”
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22999
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af GoogaMooga »

For en god ordens skyld:

Jeg har nu afregnet med de to forlag, Faraos og Cobolt, så jeg kun har en sidste forpligtelse tilbage, en anmeldelse af et "Bob Morane" intégrale bind fra Zoom. Den vil blive gjort færdig snarest, skal lige komme mig over denne tråd og den triste nyhed om Fantask's lukning. :(
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9864
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Berti Stravonsky »

GoogaMooga skrev:For en god ordens skyld:

Jeg har nu afregnet med de to forlag, Faraos og Cobolt, så jeg kun har en sidste forpligtelse tilbage, en anmeldelse af et "Bob Morane" intégrale bind fra Zoom. Den vil blive gjort færdig snarest, skal lige komme mig over denne tråd og den triste nyhed om Fantask's lukning. :(

Du vil blive savnet. Meget.

Hvad med anmeldelsen af Lucky Luke i Paris?

Og har du meddelt Zoom og Cobolt, at du standser som anmelder?

Eller skal jeg gøre det?
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9423
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Antaeus »

Gimli skrev:Et debatforum skal gerne have plads til forskellige holdninger. Ellers er hele ideen væk. Men et debatforum indeholder også en historik, og hvis bestemte personer kommenterer konsekvent negativt på bestemte personer - uden nogensinde at tilkendegive at der er synspunkter man er enig med personen i, så bliver denne historik en del af konteksten.

I sådanne tilfælde kan man ikke isolerer den konkrete diskussion - det er nemlig ikke den som parterne forholder sig til. Det handler ikke længere om sagen men om relationen. Normalt vil det være nødvendig med en mægler - men net-kommunikation er ekstremt dårlig til den type formål.

Jeg vil bestemt ikke diktere, hvordan andre skal forholde sig, men en borgfred kunne måske overvejes? Forstået på den måde, at der i en længere periode ikke kommenteres på hinandens indlæg, med mindre der er tale om overensstemmende synspunkter.
Korrekt
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22999
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af GoogaMooga »

Berti Stravonsky skrev:
GoogaMooga skrev:For en god ordens skyld:

Jeg har nu afregnet med de to forlag, Faraos og Cobolt, så jeg kun har en sidste forpligtelse tilbage, en anmeldelse af et "Bob Morane" intégrale bind fra Zoom. Den vil blive gjort færdig snarest, skal lige komme mig over denne tråd og den triste nyhed om Fantask's lukning. :(

Du vil blive savnet. Meget.

Hvad med anmeldelsen af Lucky Luke i Paris?

Og har du meddelt Zoom og Cobolt, at du standser som anmelder?

Eller skal jeg gøre det?
Jeg har som sagt meddelt det til Faraos og Cobolt. Du har jo en Lucky Luke, så du er velkommen til at tage den. Måske skulle jeg lige kontakte Michael, og se, hvad der kan gøres ved Bob Morane, jeg vil ikke kunne skrive med samme entusiasme.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9864
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Berti Stravonsky »

Googa, brænd nu ikke alle broer. Du og jeg havde en aftale. Hold nu fast og få anmeldt de sidste værker.

Og hvad vil det sige, at du har afregnet? Kan du ikke melde klart ud, hvad du vil? Ikke kodesnak, men gerne direkte ud af posen.

Jeg holder fast på vores aftale, og regner med, at du anmelder de sidste syv udgivelser, som du har modtaget. Alt andet ville være unfair overfor netop forlagene. De er jo ikke medansvarlige for dit exit.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9864
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Max Jordan – En våd affære

Indlæg af Berti Stravonsky »

Og kan du ikke skrive med samme entusiasme, så send værkerne til mig. Jeg skal nok betale forsendelsen. Forlagene skal ikke lide under dette.
Besvar