Chef's kiss

Besvar
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 358
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Chef's kiss

Indlæg af Laila J. Graf »

2022-06-06 14.25.05.jpg
Chef's kiss var et af mine Copenhagen Comics indkøb.
Forfatteren Jarrett er en af mine gode bekendte, en super sød amerikansk fyr, der altså er en af fire, der står bag denne tegneserie.

Historien udspiller sig i USA, hvor en flok på fire venner er færdige med skolen og nu tager hul på næste etape af livet. Hovedpersonen kan dog ikke få det skriverjob han har uddannet sig i retning af og i desperation så søger han et job som kok, på et... hmm smule aparte sted.
Menuen og ansættelsesforholdende overlader ejeren nemlig fuldstændig - til en gris!
Nå, men historien drejer sig ca. lige meget omkring tre emner: Mad til overflod (bogen slutter med opskrifter i tegneserieform!), forelskelse (i dette tilfælde imellem to mænd) og så at arbejde med det der gør dig glad.

Jeg var umiddelbart godt underholdt, uden at jeg dog faldt fuldstændig for historien. Der er den nok lidt for amerikansk til min smag. Der er dog også nogle asiatisk inspirerede elementer, f.eks. i form af grisen, som er utrolig sød.
Men på een eller anden måde minder stilen mig faktisk mest af alt om mine gamle Wendy blade - og det er ikke helt min stil.

Alt i alt, den er dog bestemt læseværdig, kvaliteten fejler ikke noget, så hvis man er til stilen, så er det bestemt anbefalelsesværdigt.

Personligt er jeg dog nok på 3-4 stjerner ud af 6.


2022-06-06 14.27.25.jpg
2022-06-06 14.27.55.jpg
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Chef's kiss

Indlæg af GoogaMooga »

Laila, du har en privat besked.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar