Melissa - Copenhell-Tegnevæggen 2022

Besvar
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 358
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Melissa - Copenhell-Tegnevæggen 2022

Indlæg af Laila J. Graf »

2022-11-29 11.09.47.jpg
Anmeldelsen af Melissa bliver næsten identisk med den jeg lavede af Sprækken!
Konceptet er jo det samme og igen bliver bogen meget båret af en fremragende historie!

Jeg er dog faktisk en my gladere for denne bog set ift. Sprækken og det skyldes nok primært, at der er færre tegnere om at lave den og på en eller anden måde, så har de fleste ramt samme vibe, selvom der stadig er vidt forskellige stile:
2022-11-29 11.11.03.jpg
En anden ting er, at den også fungerer bedre som reel tegneserie, fordi der er mere handling, både fysisk og tidsmæssigt i historien og fordi siderne ofte er blevet opdelt i ruder.

Dertil, så synes jeg godt nok, at kvaliteten i de forskellige tegninger er tårnhøj og der er flere der virkelig imponere med, hvad de kan formå ved at tegne på de vilkår, som en tegnevæg er:
2022-11-29 11.10.34.jpg

Så er der selve udgivelsen og her kan jeg jo altid godt lide, at der er kredset for detaljerne, så jeg synes det er fedt med Benni Bødker logoet der er trykt på indersiden (omend jeg ikke synes det er særligt pænt af Benni at kalde mig for tyk!):
2022-11-29 11.09.59.jpg

Og igen, så er det også i denne udgivelse dejligt med "ekstramaterialet", både med godt med tekst og billeder:
2022-11-29 11.11.22.jpg

Alt i alt, så er jeg ret glad for denne udgivelse - og vil svinge mig op på 4 ud af 6 stjerner i en tegneseriesammenhæng og 5 af 6 ud fra konceptet.
Mere materiale og navne under de enkelte sider ville kunne løfte mig det sidste stykke op!
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Besvar