Kan det virkelig passe at man skal give 700-800 kr for en løs pen til en Wacom? Mine hestehandler-gener roterer nervøst i deres kuglelejer.
Er der nogen der har noget pen liggende til Intuos og/eller Intuos2?
Wacom-penne
- Ole Damgaard
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Aarhus N
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Re: Wacom-penne
Det er jo altid pennen, der forsvinder først, så chancen er minimal. Men har du prøvet, om pennen til en af de billigere modeller virker til din pad? Jeg har købt Wacoms i Aldi til ca. 160 kr., så det er da et forsøg værd.Ole Damgaard skrev:Er der nogen der har noget pen liggende til Intuos og/eller Intuos2?
Ellers er der måske en kopi-producent, der laver noget, du kan bruge?
- Ole Damgaard
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Aarhus N
Næ. Men det kunne være et forsøg værd.Frank Madsen skrev:har du prøvet, om pennen til en af de billigere modeller virker til din pad?
Det er bare fordi vi har store mængder af gamle Wacoms liggende her på tegnestuen, men ingen penne til dem.
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Ja, det er også min erfaring: Der skal ikke mange transporter til, før pennen er pist væk. Og Wacom ved tilsyneladende godt, hvad de vil have for en ny.Ole Damgaard skrev:Det er bare fordi vi har store mængder af gamle Wacoms liggende her på tegnestuen, men ingen penne til dem.
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
- Geografisk sted: Nordsjælland
Overvejer lidt en Intous4 Wireless - men synes godt nok, at det aktive areal ser en smule kleint ud for så forholdsvis dyr en tablet. Nogen herinde med nogen erfaringer i den retning?
CAa
Life is what happens to you while you're hoping for something else
Life is what happens to you while you're hoping for something else