... men spørgsmålet er jo så også om hvad vores motiv er? Skal vi lave noget skæg og ballade, eller skal vi lave noget kommercielt?!
Det elsker jeg også. Og det kan være populært i antologi-form, hvis man griber det rigtigt an. De der to Slim 7 og 9, der blev lavet inspireret af Jürgensens Freddy-bøger, de må da have solgt en del eksemplarer. Men de er sq også fede.Sorenmadsen skrev:Der har været rigtig mange gode forslag...
Jeg er altid interesseret i noget med skræk og horror. Det kunne eventuelt tage sit afsæt i nogle oplevelser man selv har haft... Det kunne også være ren fiktion. Jeg elsker de gamle skrækhæfter så det ville lige være noget for mig.
Og så lige mig og hvad... Måske 7-8 andre piger eller noget?Thomas S skrev: Vi var trods alt i tusindvis af danske drenge, der havde læst om Slim nr 7 i årevis.
... Og de var zombier!!!torbentegner skrev:- hvad med hvis "kendte afdøde danskere" havde levet i dag?
Stauning: ZombiejægerenDan R. Knudsen skrev:http://www.youtube.com/watch?v=X58RPS665V0