Tatiana Goldberg skrev:Folk kigger altid på mig med det der medlidende blik og siger "iiiih altså! Jeg FORSTÅR ikke, hvordan du kan overkomme det, når du har små børn og alt muligt!" (hvilket jeg for øvrigt gætter på, at folk sjælendt siger til mandlige tegnere )
Tjo. Den har jeg nu også hørt. Tror ikke det har noget med mand vs quinde at gøre... Men jeg tror, det handler mere om at folk, der observere, at man sidder i mange timer bøjet over papir scanner og kaffe - til klokken meget sent om natten - synes det ligner man laver lektier eller læser til eksamen. Man ligner jo en, der sidder med sin historieopgave natten før den skal afleveres.
Jeg tror ikke at det ser ud som om det er sjovt eller interessant bl.a. fordi der er en meget personlig og introvert proces. Der er jo ingen der siger - "Ihh, hvordan overkommer du at spille 18 hullers golf om lørdagen og tage på jagt søndag morgen, når du har været til koncert hele fredagen!"
Dan R. Knudsen skrev:Og en stærkt forkølet Dan mumler og snøvler sig gennem arbejdsgangen omkring hvordan HAN scanner og farvelægger...og jeg kan se at jeg glemt at redigere ud hvor jeg havde regnet med at stoppe og så fortsatte lligevel...jaja...heller færdigt end perfekt
Nu ved jeg ikke hvorfor denne forblev ukommenteret - FED tutorial, Dan! En skam at lyden er lidt ulden (ikke bare pga forkølelsen.)
Giv den en tråd for sig selv, så den er lettere at finde.
Jammen tak d’herer - undrede mig og s selv lidt over at den SLET ikke affødte kommentarer - men hva faen - jeg redigerer den en ekstra gang - prøver at pille lidt uld af lyden og får slettet den overflødige slutning - og SÅ lægger jeg den et lidt mere synligt sted
Dan R. Knudsen skrev:Jammen tak d’herer - undrede mig og s selv lidt over at den SLET ikke affødte kommentarer
Sorry - gemte den til jeg havde tid til at sætte mig ned og se den ordentligt. Har været overbooket hele sidste uge med den årlige Halloweenfest her i huset. Sådan en, hvor det tager en hel uge at pynte op
Nu har jeg set videoen. Det er især godt at få forklaret det med channels lidt mere udførligt. Jeg har læst om det flere gange før, men har ikke rigtig forstået det før. Det virker som en god måde til fx at isolere/ kopiere stregen eller ændre farven på den. Så tak fordi du gad give dig tid til at gennemgå det (med forkølelse og det hele )