Hola!
Jeg har tidligere lavet et 2D-spil i Flash og havde det også hårdt med at få dybde i spillet. Det jeg gjorde var i sidste ende at bygge banerne op i lag, så jeg havde en bund, nogen sider, et mellem niveau og diverse løse genstande... Lidt ligesom man gør når man laver tegnefilm.
Når jeg farvelagde dem individuelt holdt jeg farverne i toner... Reelt lavede jeg en skitse a la det du har og så tegnede jeg lagene op via lysbord. Scannede, farvelagde og stykkede sammen i PS/Falsh via lidt Illustrator og Streamline gymnastik.
Når der var ting der gik fra et niveau til et andet blev det llidt svært, men jeg tror at det også pressede mig til at overdrive dybdeperspektivet, så det blev mere tydeligt hvad der skete.
Jeg synes selv det blev OK. Det var et lyn-projekt, så der var ikke tid til at kælde så meget for detaljerne da det hele skulle være klar stort set samtidig med jeg gik igang...
Der er et link til spillet nederst på min hjemmeside:
http://www.nielsfalk.dk - can't miss it
-- Niels