Papir til renteging med pen og tush

Udveksling af tips om materialer, redskaber, teknikker, adresser mm.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Papir til renteging med pen og tush

Indlæg af Frank Madsen »

D-Cay skrev:Becher er den lykkelige ejer af et par originalruder - og den enkelte rude er hvad - 15 cm høj...ca...så vidt jeg husker. Måske.
Så vidt jeg husker var den nærmere A4, måske 18 cm høj. Vi diskuterede det i en anden tråd på et tidspunkt.

Bemærk, at Hal Foster også klipper sine sider sammen af enkeltstriber, så han har heller ikke siddet og arbejdet på et helt lagen ad gangen.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Niels Falk
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: 2960 RK
Kontakt:

Indlæg af Niels Falk »

Wow! Det må jeg prøve en dag. Sandsynligvis et skidt koncept til 24-hr comic eller korte deadlines, men det kunne være ret interessant at se hvad det gør ved ens linjer og komposition at arbejde i den størrelse...

- Niels

PS: Frank - hvor kan jeg få "Kurt Dunder og Nanobotterne"? Kan hverken finde den hos Pegasus, Faraos eller Fantask :-)
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Niels Falk skrev:PS: Frank - hvor kan jeg få "Kurt Dunder og Nanobotterne"? Kan hverken finde den hos Pegasus, Faraos eller Fantask :-)
Den gik i magasinet "Kurt Dúnder & Kompagni" tilbage i 2002/2003 og jeg satser på en bogudgivelse i 2009 eller 2010.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Niels Falk
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Indlæg af Niels Falk »

Ah! Nu kan jeg finde dem på 'nettet - men-øh det ser ud som om at de er lidt svære at få fat i. Jeg må nok vente på at det samlede værk kommer... Er den tegnet færdig - eller afventer "bare" den publlicering?

BH
- Niels
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Niels Falk skrev:Jeg må nok vente på at det samlede værk kommer... Er den tegnet færdig - eller afventer "bare" den publlicering?
Den afventer færdiggørelse. Der er tegnet 65 sider, men der resterer de ca. 40, hvor en bande kinesere genopliver formand Mao (og Niels Falk kommer til debriefing hos CIA). Følg med i Kurt Dunders blog på Seriejournalen, når det aktuelle tegneseriekursus er færdigt.

http://www.seriejournalen.dk/blogs.asp?blogid=1
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Niels Falk
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Indlæg af Niels Falk »

... Niels Falk IGEN bliver debriefet af CIA. Funny story: Da jeg i 1994 rejste fra USA til Canada med toget via Niagra Falls glemte myndighederne at få min lille grønne visa waiver. Siden da er jeg blevet trukket til side og checket hver gang jeg er rejst til New York. Efter 2001 er det gået helt i hat og briller: Både i September 07 og Maj 08 tilbragte jeg et par timer i selskab med Homeland Security iført kevlar veste, tyrenakker og automatrifler. Man ved iøvrigt man er i uheldigt selskab når man sidder i et rum fuld af folk der er mistænkt for terror, menneskesmugling eller udgør en anden for for trussel mod USA national sikkerhed. Nå! Glæder mig til at se det samle værk - jeg følger med på SJ :-)

BH
Niels
Besvar