Wow! Det må jeg prøve en dag. Sandsynligvis et skidt koncept til 24-hr comic eller korte deadlines, men det kunne være ret interessant at se hvad det gør ved ens linjer og komposition at arbejde i den størrelse...
- Niels
PS: Frank - hvor kan jeg få "Kurt Dunder og Nanobotterne"? Kan hverken finde den hos Pegasus, Faraos eller Fantask
Ah! Nu kan jeg finde dem på 'nettet - men-øh det ser ud som om at de er lidt svære at få fat i. Jeg må nok vente på at det samlede værk kommer... Er den tegnet færdig - eller afventer "bare" den publlicering?
Niels Falk skrev:Jeg må nok vente på at det samlede værk kommer... Er den tegnet færdig - eller afventer "bare" den publlicering?
Den afventer færdiggørelse. Der er tegnet 65 sider, men der resterer de ca. 40, hvor en bande kinesere genopliver formand Mao (og Niels Falk kommer til debriefing hos CIA). Følg med i Kurt Dunders blog på Seriejournalen, når det aktuelle tegneseriekursus er færdigt.
... Niels Falk IGEN bliver debriefet af CIA. Funny story: Da jeg i 1994 rejste fra USA til Canada med toget via Niagra Falls glemte myndighederne at få min lille grønne visa waiver. Siden da er jeg blevet trukket til side og checket hver gang jeg er rejst til New York. Efter 2001 er det gået helt i hat og briller: Både i September 07 og Maj 08 tilbragte jeg et par timer i selskab med Homeland Security iført kevlar veste, tyrenakker og automatrifler. Man ved iøvrigt man er i uheldigt selskab når man sidder i et rum fuld af folk der er mistænkt for terror, menneskesmugling eller udgør en anden for for trussel mod USA national sikkerhed. Nå! Glæder mig til at se det samle værk - jeg følger med på SJ