Mener vi det samme med trykfølsomhed, at stregen varierer efter, hvor hårdt du trykker med stylussen? For det har jeg ikke set andre steder end i den postede tube.Raj skrev:iPad'en er trykfølsom - men det understøtter programmet Adobe Ideas bare ikke...
Wacom - på rigtigt papir....
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Wacom - på rigtigt papir....
CAa
Life is what happens to you while you're hoping for something else
Life is what happens to you while you're hoping for something else
Christian Aarestrup skrev:Mener vi det samme med trykfølsomhed, at stregen varierer efter, hvor hårdt du trykker med stylussen? For det har jeg ikke set andre steder end i den postede tube.Raj skrev:iPad'en er trykfølsom - men det understøtter programmet Adobe Ideas bare ikke...
Jep - vi mener det samme. Det var ikke Sketchpad jeg mente, men SketchBookX - den er trykfølsom kan jeg se... og pixelfattig...

Men sikkert fin til skitser
Jo jo
Min galaxy tab er umiddelbart ikke trykfølsom. Heller ikke i SketchbookX, når jeg bruger min finger. Men jeg skal måske bare have det rette tilbehør? Jeg kan ikke finde ud af, hvad det er, de har fingrene i på denne her video:udgang99 skrev:Gad vide om nogle af Android-pladerne er trykfølsomme...?!?
- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg
- Kontakt:
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Første melding fra en inklingbruger.
Vor kollega Carsten Gråbæk kjøfte så'n et apparat - og hadet vil ingen ende tage.
Den lille inkling sidder ikke ordenlig fast - og forskubber papiret sig mispasses stregerne.
Værre er det at man kommer let til at "skygge" for kalorius, med andre ord kommer der nogle bare pletter om en finger skulle sniger sig mellem inkling og pennespids.
uha, ser ud til at man skal vente til den bærbare med trykfølsomhed.
Vor kollega Carsten Gråbæk kjøfte så'n et apparat - og hadet vil ingen ende tage.
Den lille inkling sidder ikke ordenlig fast - og forskubber papiret sig mispasses stregerne.
Værre er det at man kommer let til at "skygge" for kalorius, med andre ord kommer der nogle bare pletter om en finger skulle sniger sig mellem inkling og pennespids.
uha, ser ud til at man skal vente til den bærbare med trykfølsomhed.