Ny Adobe CS 5.5
- Ole Damgaard
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Aarhus N
Ny Adobe CS 5.5
Adobe har opdateret bl.a. Indesign, Flash og After Effects, så nu hedder nyeste pakke 5.5. Jeg føler mig allerede bagud. Skal du opgradere? Og hvilken version bruger du nu?
Re: Ny Adobe CS 5.5
Man vil altid være bagud. Men så er det altså heller ikke værre. Jeg lærte mig Illustrator CS2 med en lærebog til Illustrator 8. Der er fire udgaver og syv år imellem, men springet var altså ikke større end, at jeg udmærket kunne lære programmet. Har sikkert misset et par fede features, men de største forskelle var altså nice-to-haves, der giver et par valgmuligheder ekstra i diverse menuer.
- Kasper Hviid
- Brugerniveau 4
Photoshop skulle vist ikke være ændret af 5.5, så jeg er jævnt ligeglad!
RETTELSE: Man skulle vist kunne bruge en Ipad, men sådan en har jeg ikke, så ...
RETTELSE: Man skulle vist kunne bruge en Ipad, men sådan en har jeg ikke, så ...
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Jeg har købt CS4-pakken i 2010 og den opfylder alle mine behov i den henseende. Vil overveje at opgradere, når det begynder at være sidste udkald at bruge en CS4-licens til at få rabat, men ikke før - med mindre der kommer noget absolut genialt i de nye versioner.Ole Damgaard skrev:Adobe har opdateret bl.a. Indesign, Flash og After Effects, så nu hedder nyeste pakke 5.5. Jeg føler mig allerede bagud. Skal du opgradere? Og hvilken version bruger du nu?
Men gør der det?
- Ole Damgaard
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Aarhus N
Så har jeg bestilt en opgradering til CS5.5.
Uh, spændende, hva?
Uh, spændende, hva?