Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Udveksling af tips om materialer, redskaber, teknikker, adresser mm.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Frank Madsen »

På Danske Tegneserieskaberes stand på Copenhagen Comics kunne de besøgende prøve en Yiynova 19" tegneskærm. Den er et prisbilligt alternativ til Cintiq 21" og 24HD, der koster 3-4 gange så meget. Peter Snejbjerg prøvede den og syntes, den fungerede fint. Og alle andre, der prøvede den, virkede også til at være tilfredse med oplevelsen - hvis folk havde betænkeligheder, gjaldt det mere selve det at tegne på en skærm fremfor papir. Hvis der er nogen, der har lyst til at købe den med rabat, så har David fra Yiynova tilbudt 5% afslag i prisen. Men så skal vedkommende slå til, inden den bliver returneret til Holland mandag eller tirsdag.

Send en mail til post@frankmadsen.dk i dag mandag hvis du er interesseret.

Du kan se skærmen her: http://www.yiynova.eu/ProductMSP19U.php

Og her Tatiana, der lige skal prøve at tegne digitalt:

Billede
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Frank Madsen »

Frank Madsen skrev:På Danske Tegneserieskaberes stand på Copenhagen Comics kunne de besøgende prøve en Yiynova 19" tegneskærm. Den er et prisbilligt alternativ til Cintiq 21" og 24HD, der koster 3-4 gange så meget. Peter Snejbjerg prøvede den og syntes, den fungerede fint.
Her er så - courtesy of Jan Erik Hedberg - et foto af Snejbjerg, der tester Yiynova tegneskærmen, mens Ivar Gjørup m/ frue kigger på:

Billede

Hvis du er Facebook-ven med Jan Erik Hedberg, kan du klikke her og se alle hans fotos fra weekendens tegneseriefestival: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 332&type=3
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Hvordan endte historien om den hollandske tegneplade egentligt?
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Frank Madsen »

Dan R. Knudsen skrev:Hvordan endte historien om den hollandske tegneplade egentligt?
Godt, tror jeg nok. Der var i hvert fald en interesseret tegner fra Amager, der sendte en mail om, at han var interesseret i at købe den, og da David fra Yiynova efter nogle dage bekræftede modtagelsen af betalingen, blev den afhentet her i Birkerød.
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Super!
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Frank Madsen »

David Hsieh fra Yiynova Europe BV har sendt en e-mail om, at der nu er kommet en ny model af Yiynovas tegneskærm:

"We do have new item called MVP22U+ IPS available in Rotterdam. Please find out brief spec and picture of attached file for your reference."


Mere info på: www.yiynova.com eller www.yiynova.eu

Billede
Johan F. Krarup
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 413
Tilmeldt: 25. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Johan F. Krarup »

Altså, shit, hvor har Danske tegneserieskabere lavet meget promovering for det der Yiynova-halløj. Bliver I sponsoreret, eller hva'? ;-)
Brugeravatar
Kim Larsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 19. nov 2003, 17:06
Geografisk sted: Hjørring

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Kim Larsen »

Johan F. Krarup skrev:Altså, shit, hvor har Danske tegneserieskabere lavet meget promovering for det der Yiynova-halløj. Bliver I sponsoreret, eller hva'? ;-)
Vel ikke mere promovering end hvad du og andre får når I udgiver nye ting. :wink:
Brugeravatar
Kasper Hviid
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1254
Tilmeldt: 28. feb 2005, 13:02

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Kasper Hviid »

Jeg har nogle gange svært ved at forstå :wink: -- betyder det at det pågældende indlæg er ment i spøg, med et glimt i øjet, eller er det et seriøst indlæg, hvor :wink: er tilføjet for at antyde at man ikke er sur -- eller er det en kombination, hvor man egentlig mener det, men ved at tilføje :wink: siger det lidt i spøg??
Brugeravatar
Kasper Hviid
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1254
Tilmeldt: 28. feb 2005, 13:02

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Kasper Hviid »

Men ifald det var seriøst ment - så syntes jeg udbuddet af tegneplader-med-indbygget-monitor-fra-andre-end-wacom er så smalt at det er fint at man på denne hjemmeside poster information om nye produkter.

... SÆRLIGT når det drejer sig om en så FREMRAGENDE producent som YIYNOVA! Jeg vil anbefale ALLE at købe mindst 3 af deres eminente produkter!!!
Brugeravatar
Svend Amstrup Jeppesen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 4. dec 2006, 08:32
Geografisk sted: Hinnerup. DK

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Svend Amstrup Jeppesen »

Ganske off-topic og dog: Har ingen nogensinde forsøgt sig med Samsungs Galaxy Note 10.1? Jeg har kun leget med den i Elgiganten og andre steder, men det kunne være interessant at høre, om nogen har erfaringer med at tegne seriøst på sådan en fætter.
Nyeste version koster i omegnen af 5.000,- hvilket vel er meget for en tablet...? Der er dog Sketchbook Pro, Dropbox og andre goodies med i prisen. Til gengæld er den mobil og kan alt det andet en tablet skal kunne (inklusiv telefonere).
Brugeravatar
Kim Larsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 19. nov 2003, 17:06
Geografisk sted: Hjørring

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Kim Larsen »

Svend Amstrup Jeppesen skrev:Har ingen nogensinde forsøgt sig med Samsungs Galaxy Note 10.1?... Der er dog Sketchbook Pro, Dropbox og andre goodies med i prisen.
Ikke mig - jeg har til gengæld brugt en iPad, og den er rigtig fin til at tegne på - også på farten. Mht Sketchbook Pro, så koster den ikke mere end 30-40 kroner (til ipad), og Dropbox er gratis, så det er jo ikke for at dét rykker det helt vilde. ;-)
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Frank Madsen »

Johan F. Krarup skrev:Altså, shit, hvor har Danske tegneserieskabere lavet meget promovering for det der Yiynova-halløj. Bliver I sponsoreret, eller hva'? ;-)
Det kan måske være svært at forstå, men jeg har i over 25 år brugt masser af tid på at publicere informationer, som jeg mente, mine kolleger og andre tegneserieinteresserede kunne få glæde af - uden at få stort set andet end ærgrelser og ovenstående reaktioner. I tilfældet Yiynova, som vi demonstrerede på Copenhagen Comics, fik jeg det ud af det, at jeg organiserede (og lagde ud for) transporten til Danmark og brugte tid på opsætning på computer, transport til/fra CC og efterfølgende salg til en glad køber på Amager, så vi sparede for at betale for returtransport til Holland. Jeg synes, det er interessant, hvis der findes et brugbart alternativ til Wacom, der koster 1/3 af prisen, så derfor postede jeg også beskeden om, at der var kommet en ny model her og på foreningens facebook-gruppe.
Brugeravatar
Kasper Hviid
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1254
Tilmeldt: 28. feb 2005, 13:02

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Kasper Hviid »

Jeg er lidt delt .. på den ene side syntes jeg det var fedt at se Yiynova-skærmen på messen, og syntes ikke sådan et lækkert initiativ skal nedgøres. På den anden side syntes jeg ikke det er så faens slemt at poste en bette dumsmart kommentar på et webfora.

For øvrigt - Yiynovaen ser fed ud ... men er der nogen her der har finmotorik nok til at få glæde af 2048 niveauer af trykfølsomhed? Og hvad skal det bruges til hvis det oversættes til Photoshops 256 opacity-niveauer?
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 5393
Tilmeldt: 4. apr 2005, 20:30
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Køb en Yiynova 19" tegneskærm med 5% rabat!

Indlæg af Christian Aarestrup »

Man kan jo nu også få en Wacom-tablet, komplet med Windows og helt selvstændigt fungerende, hvis det transportable aspekt er helt afgørende for én.
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Besvar