Jeg vil lige høre om der er nogen af jer, som ved hvor man kan søge nogle midler til et tegneserieprojekt. Jeg ved endnu ikke helt hvor omfattende det bliver, da det er et samarbejde mellem flere personer også en forfatter, som måske også har nogle søgemuligheder.
Det er også fordi jeg gerne lige vil orientere mig om hvad der er af muligheder, inden det bliver en realitet, da jeg ikke har erfaringer med at søge sådanne midler.
midler til støtte
- Trine Madsen
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
midler til støtte
-Flere rumskibe i danske tegneserier!!!
-
- Brugerniveau 2
- Kontakt:
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Mere info på www.kum.dk - ansøgningsfrist 1. februar 2008.Steffen P. Maarup skrev:Prøv De generelle midler og 10-millioner-krs-puljen - begge fra Kunststyrelsen.
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Nærmere bestemt her: http://www.kum.dk/sw202.aspFrank Madsen skrev:Mere info på www.kum.dk - ansøgningsfrist 1. februar 2008.Steffen P. Maarup skrev:Prøv De generelle midler og 10-millioner-krs-puljen - begge fra Kunststyrelsen.
- Trine Madsen
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Det kan du også, men den næste frist er 1. februar. De andre frister fremgår af de forskellige links. Der er vist endda en samlet kalender med ansøgningsfrister for alle støtteordningerne.Trine Madsen skrev:-Mange tak for jeres hurtige respons. Det ser brugbart ud. Dog vil vi ikke kunne nå ansøgningsfristen, da forfatteren skal være færdige med nogle andre projekter først. Men jeg syntes at det virkede som om man kunne søge løbende i løbet af året