Gratis oplæg til satirisk stribetegner

Find samarbejdspartnere at realisere dit tegneserieprojekt sammen med
Besvar
Brugeravatar
Lasse Hillerøe Petersen
Indlæg: 6
Tilmeldt: 30. jan 2006, 22:21

Gratis oplæg til satirisk stribetegner

Indlæg af Lasse Hillerøe Petersen »

Det kan godt være dette indlæg burde være placeret direkte i krudttønden. Nuvel.

Jeg har en ide til en stribe, som jeg gerne vil tilbyde frit og kvit til enhver der måtte have lyst til at realisere den, da jeg desværre ikke tegner selv:

Billede 1: Radioteleskop. Tekst: "Astronomer meddeler at der er fundet endnu et sort hul i vores galakse...."
Billede 2: Helt sort.
Billede 3: Karikatur af Poul Nyrup, med en stor sort prik i panden. Tekst: "...foreløbige pejlinger tyder på at det befinder sig i Bruxelles..."

-Lasse
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Gratis oplæg til satirisk stribetegner

Indlæg af Antaeus »

Lasse Hillerøe Petersen skrev:Det kan godt være dette indlæg burde være placeret direkte i krudttønden. Nuvel.

Jeg har en ide til en stribe, som jeg gerne vil tilbyde frit og kvit til enhver der måtte have lyst til at realisere den, da jeg desværre ikke tegner selv:

Billede 1: Radioteleskop. Tekst: "Astronomer meddeler at der er fundet endnu et sort hul i vores galakse...."
Billede 2: Helt sort.
Billede 3: Karikatur af Poul Nyrup, med en stor sort prik i panden. Tekst: "...foreløbige pejlinger tyder på at det befinder sig i Bruxelles..."

-Lasse
Manden som er ved at smide vores ytringsfrihed ud af hoveddøren :x
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar