Sommeren er forbi...

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: København
Kontakt:

Sommeren er forbi...

Indlæg af Jan Robert Andersen »

...Eller i hvert fald sommerferien for Komiks.dk.

Allerede næste weekend har vi aftalt det næste stormøde for arbejdsgrupperne. Umiddelbart er det aftalt til søndag den 14/8 kl. 14.00 uden nogen nærmere aftale for stedet.

Dog kunne stormødet aftales til lørdag den 13/8 kl. ca. 12.00 hvor vi ville kunne bruge Kedelhallen som ramme. Alle bedes give mig besked herom inden weekenden den 6-7/8.

De 7 arbejdsgrupper:
1. Indenlandske gæster
2. Udenlandske gæster
3. Foredrag, udstillinger og underholdning
4. Messeområde
5. Frivillige og forplejning
6. Økonomi, sponsorstøtte og public relations
7. Hjemmeside og grafisk design

Gruppemedlemmer:
Jan Robert Andersen
Mads Bluhm
Troels Borch (ferie)
Dan Denholt
Martin Flink
Kim Jensen
Allan Haverholm
Michael Lindal
Pedro Lopez
Paul Markham
Anders Nørgaard
Carsten Olsen
Lars Rahm
Kim Emil Rasmussen
Lene Rasmussen
Kristine Torp
(jeg håber ikke jeg har glemt nogle)

For grupper, deadlines og andre aftaler henvises til referat for Stormøde for arbejdsgrupper søndag den 5/6 som kan findes på vores hjemmeside eller som er sendt via e-mail til alle gruppemedlemmer.

Alle grupper mødes til en fælles gennemgang af status. Herefter går grupperne i enerum og aftaler nærmere. Til sidst samles alle grupper og gennemgår fremtidige deadlines og aftaler.

Tilmeldinger eller afbud sendes til min e-mail adresse jra2006@komiks.dk SENEST weekenden den 6-7/8. Jeg håber dog at mange kan møde op så vi kan komme videre. Interesserede er også velkomne til at dukke op men må meget gerne kontakte mig først.

Vi ses,
Jan Robert Andersen,
Formand,
Komiks.dk
Besvar