Han ville absolut ha været interessant. Desværre har vi ingen kontakt til ham.Thopman skrev:Jeg tænkte lidt på Robert Crumb og konen (Hvad det nu end er hun hedder). Men de er næppe nye i branchen. Så heldig har man heller ikke lov at være at selveste undergrunds-kongen skulle lægge vejen forbi (Han bor i Frankrig, så turen ville ikke være så lang).
Gæt en gæst er tilbage...
-
- Brugerniveau 1
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Hvem udgiver hans serier? Fantagraphics? Så må Kim Thompson have mandens adresse. Det er jo mindst 40 år siden, Crumb var i Danmark sidst, så det er virkelig på tide, han kommer herop igen.Kim Jensen skrev:Han ville absolut ha været interessant. Desværre har vi ingen kontakt til ham.Thopman skrev:Jeg tænkte lidt på Robert Crumb og konen (Hvad det nu end er hun hedder). Men de er næppe nye i branchen. Så heldig har man heller ikke lov at være at selveste undergrunds-kongen skulle lægge vejen forbi (Han bor i Frankrig, så turen ville ikke være så lang).
Eller man kunne kontakte ham via hans officielle hjemmeside (det er i hvert fald, hvad den hævder at være):
http://www.crumbproducts.com/
100 S. Baldwin
Madison, WI 53703
608.282.6288
beanlynch@crumbproducts.com
Crumb var på svenska bokmässan i Göteborg för några år sedan men det var uppenbarligen svårt att få dit honom. Såhär beskrev Sture Hegerfors om det hela:Thopman skrev:Jeg tænkte lidt på Robert Crumb
( kopierat från http://www.fairlink.se/a1001/fairlink/n ... ws&ID=3681 )
- Fast vår största triumf var nog när vi 1997 lyckades få den legendariske underground-tecknaren Robert Crumb till mässan i Göteborg, säger Sture Hegerfors. Crumb är extremt skygg och brukar aldrig besöka några seriearrangemang. Men Bo A Karlsson hade reda på att han var mycket intresserad av äldre jazz. I Göteborg finns butiken Pennies from Heaven som säljer unika 78-varvsskivor. När Crumb fick reda på detta kunde han inte stå emot! Han kom till Göteborg och drog naturligtvis en jättepublik till sitt seminarium och till en specialutställning med hans originalteckningar.
-
- Brugerniveau 1
Hmm, hvis ikke I kan gætte denne gæst kan det være I kan gætte far eller mor der begge laver tegneserier. En som forfatter og en som tegner.
Hvis I kan det burde det være så nemt som ABC at gætte gæsterne da de også har abejdet sammen med et af familiemedlemmerne.
Ledetråd nr. 5: Hvorfor er jeg så fikseret på alfabetet?
Hvis I kan det burde det være så nemt som ABC at gætte gæsterne da de også har abejdet sammen med et af familiemedlemmerne.
Ledetråd nr. 5: Hvorfor er jeg så fikseret på alfabetet?
-
- Brugerniveau 1
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Svendborg
Så altså IKKE Jessica Alba....Kim Jensen skrev:Det er jeg da ked af at høre. Så er det da godt at vi endelig kunne få svaret så vi kan komme igang med at gætte en ny gæst.arni skrev:Jeg kan ikke tage det mere!!!
arni skrev:Leah Moore og John Reppion.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.