Flere frivillige
-
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Flere frivillige
Et opråb til det danske tegneseriemiljø,
Udover bestyrelsen har vi allerede en 10 stykker tilmeldt som frivillige til festivalen, dog skal vi bruge en godt 35 i alt og mangler ved god hovedregning sådan en 25 stykker.
Man får jo også noget ud af at være frivillig og udover selvfølgelig æren og arbejdet i sig selv, som i disse dage tæller meget lidt, vil der være muligheden for at komme tættere på de kendte tegneserieskabere er der visse frynsegoder.
Først og fremmest får man en særlig Blå Komiks.dk VIP Billet som mest af alt minder om en mellemting imellem Lilla VIP Billet og Orange Weekendbillet.
Dermed er man sikret både Prisuddeling, After Party og alt det andet. Under festivalen er der en gratis sandwich og to sodavand/øl. Man får derudover T-shirts og andre personalegoder (som også lige skal helt på plads).
Arbejdet er en 8 timer under festivalens 3 dage som enten kan være 2 gange 4 timer eller 1 gange 8 timer. Der er to funktioner nemlig som vagt og/eller runners. Som vagt passer man på et område og som runner støtter man op om informationen og bestyrelsen.
Når vi er inde i Fantask og Faraos Cigarer for at sælge billetter løradg den 18/9, 2/10, 16/10 og 30/10 kan interesserede også melde sig som frivillige.
Udover bestyrelsen har vi allerede en 10 stykker tilmeldt som frivillige til festivalen, dog skal vi bruge en godt 35 i alt og mangler ved god hovedregning sådan en 25 stykker.
Man får jo også noget ud af at være frivillig og udover selvfølgelig æren og arbejdet i sig selv, som i disse dage tæller meget lidt, vil der være muligheden for at komme tættere på de kendte tegneserieskabere er der visse frynsegoder.
Først og fremmest får man en særlig Blå Komiks.dk VIP Billet som mest af alt minder om en mellemting imellem Lilla VIP Billet og Orange Weekendbillet.
Dermed er man sikret både Prisuddeling, After Party og alt det andet. Under festivalen er der en gratis sandwich og to sodavand/øl. Man får derudover T-shirts og andre personalegoder (som også lige skal helt på plads).
Arbejdet er en 8 timer under festivalens 3 dage som enten kan være 2 gange 4 timer eller 1 gange 8 timer. Der er to funktioner nemlig som vagt og/eller runners. Som vagt passer man på et område og som runner støtter man op om informationen og bestyrelsen.
Når vi er inde i Fantask og Faraos Cigarer for at sælge billetter løradg den 18/9, 2/10, 16/10 og 30/10 kan interesserede også melde sig som frivillige.
Aldersgrænser?
Hvor gammel skal man egentlig være?
Jeg er 15, men jeg har da haft et job siden sommers på et multimedie/børne bibliotek, så jeg er ikke uvant med at slæbe og den slags...
Og sælger I kun billetter de fire dage?
Jeg er 15, men jeg har da haft et job siden sommers på et multimedie/børne bibliotek, så jeg er ikke uvant med at slæbe og den slags...
Og sælger I kun billetter de fire dage?
-
- Brugerniveau 2
- Kontakt:
Svar på aldersgrænse og billetter
Vi har da en enkelt frivillig som kun er 14 (måske snart 15) og det eneneste det kræver er forældrenes samtykke (altså de skal give lov).Sabrina skrev:Hvor gammel skal man egentlig være? Jeg er 15, men jeg har da haft et job siden sommers på et multimedie/børne bibliotek, så jeg er ikke uvant med at slæbe og den slags... Og sælger I kun billetter de fire dage?
Vi sælger skam da billetter allerede både igennem vores hjemmeside men også igennem butikker som Faraos Cigarer, Fantask og andre butikker (også i det jyske snart).
Som frivillig får man dog en Blå Komiks.dk VIP Billet som svarer til en mellemting imellem en Orange Weekend Billet og en Lilla VIP Billet med fordele og begrænsninger.
Vil man være frivillig bør man kontakte vores kontakperson for frivillige Sigrid Lehmann på sl@komiks.dk. Hun håndtere ønsker til vagtskemaet.
Hun inviterer forresten til møde søndag den 3/10 ude i Kedelhallen (men kommer man fra Jylland og Fyn kan man nok klare det meste over telefonen).
Brug for flere??
Hmmm... jeg vil egentlig rigtig gerne give en hånd med, og har prøvet at skrive en mail til Sigrid, men der er ingen, der svarer.
Er der nogen, der ved, om der har meldt sig frivillige nok, eller om hun bare er på ferie eller hvordan?
Er der nogen, der ved, om der har meldt sig frivillige nok, eller om hun bare er på ferie eller hvordan?
-
- Brugerniveau 1
- Geografisk sted: Frederiksberg
Re: Brug for flere??
Sigrid har haft lidt problemer med hendes mailprogram så det kan tænkes at din mail er gået tabt. Jeg vil foreslå at du prøver at sende en ny mail.Ina skrev:Hmmm... jeg vil egentlig rigtig gerne give en hånd med, og har prøvet at skrive en mail til Sigrid, men der er ingen, der svarer.
Kim Jensen
Komiks.dk
- Tue Sørensen
- Brugerniveau 2
- Kontakt:
Re: Flere frivillige til Komiks.dk
Jeg vil meget gerne være frivillig (især, som diskuteret på email, til gengæld for en lille stand til Fantastik), men jeg fik aldrig formel besked om det første møde (forrige søndag eller deromkring). Hvad gør jeg nu? Kommer der et møde mere?
P.S. (Lørdagen før omtalte møde rendte jeg ind i Jan i Fantask, men pga. min egen distræthed opfattede jeg mødet som værende om mandagen, hvor jeg ikke kunne...)
P.S. (Lørdagen før omtalte møde rendte jeg ind i Jan i Fantask, men pga. min egen distræthed opfattede jeg mødet som værende om mandagen, hvor jeg ikke kunne...)
~ Tue Sørensen
Formand, http://www.fantastik.dk
"Art, like morality, consists of drawing the line somewhere."
- G.K. Chesterton
Formand, http://www.fantastik.dk
"Art, like morality, consists of drawing the line somewhere."
- G.K. Chesterton
-
- Brugerniveau 2
- Kontakt:
Re: Flere frivillige til Komiks.dk
Nu kunne det også være distræthed fra min side men ganske rigtigt var mødet med meget kort deadline. Du må meget gerne lige skrive til mig omkring en aftale om begge dele.Tue Sørensen skrev:Jeg vil meget gerne være frivillig (især, som diskuteret på email, til gengæld for en lille stand til Fantastik), men jeg fik aldrig formel besked om det første møde (forrige søndag eller deromkring). Hvad gør jeg nu? Kommer der et møde mere?