Kom friske

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: Batman for Super-Ove

Indlæg af Thomas S »

henrik rehr skrev:
Alle de stater, der begynder med M stemmer se'fø'li' på Marvel-Morten, Michigan, Minnesota, Massachussets, Maryland, (New) Mexico, Moiwa. Super-Ove fører på nuværende tidspunkt i South Dakota og South Carolina. I Metropolis er det totalt dødt løb, Super-Ove tabte en del støtte efter den absolut utilstedelige skandale omkring Tuttes Natcafe og elefantøl.
Gotham (som vi jo alle ved er New York) må med sikkerhed gå til Super-Ove. I DC kan de vel heller ikke stemme på andre. Massachussets må være delt mellem Marvel-Morten og Super-Ove - staten er trods alt hjemsted for det første opdigtede Arkham

Links indsat til D-Cay, så han ikke behøves at spørge, når jeg blærer mig med nytteløs viden.

Sådan personligt set, så bliver jeg lidt ked (når det nu ikke bliver Badnarik), hvis ikke det bliver Bush. Han er lige så sjov at grine af som Nyrup var i sin første periode som hersker. På den anden side...
Brugeravatar
Frank Bruun Madsen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Griner ikke helt så meget mere!

Indlæg af Frank Bruun Madsen »

henrik rehr skrev:Hvem er Bjarne Schilling?
Bjarne Schilling er bagsideredaktør på Politiken. Han skriver mest om emner som flødebolletestning af selvrensende ruder, EU-støtte til karsebakker og om vindernumre i kuponhæfternes skrabespil, men måske kan man overtale ham til at køre lidt reklame for Komiks.dk i organet for den højeste oplysning. Becher må kunne skrue en passende vinkel sammen og så går I op på redaktionen sammen og laver en happening (i god tid før deadline til fredags- eller lørdagsavisen).
henrik rehr skrev:Og hvad er en Storm P. øl? Måske en med højt skum? :wink:
:shock: Kender du ikke 1980'ernes halvliters klassiker fra Faxe Bryggerierne? Det nærmeste vi endnu er kommet en ægte tegneserieøl i Danmark, brygget i anledning af Storm P's 100 års fødselsdag. Det kommer der af at tilbringe sin ungdom med at fylde sin vom med inferiøre produkter fra Albani bryggerierne og ikke orientere sig bredt på markedet!
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Re: Sving-staterne hælder til Marvel Morten... :-(

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

henrik rehr skrev:Alle de stater, der begynder med M stemmer se'fø'li' på Marvel-Morten, Michigan, Minnesota, Massachussets, Maryland, (New) Mexico, Moiwa. Super-Ove fører på nuværende tidspunkt i South Dakota og South Carolina. I Metropolis er det totalt dødt løb, Super-Ove tabte en del støtte efter den absolut utilstedelige skandale omkring Tuttes Natcafe og elefantøl.
Jeg tager dette som et tegn på, at BatBjarne (seriebrevkassernes svar på Ralph Nader) står til at sejre i lige præcis nul stater, da der ikke eksisterer stater, der begynder med "B".

Ang. hvem der vinder i morgen, så er jeg personligt selv nået til en næsten meditativ indre ro ved at sige til mig selv, at hvis I (ja Henrik, dig og dit slæng) igen giver Dubbya fire ekstra år i det store basin (SELVOM alle med grønt gummibånd og hvidt snit skulle have været oppe for et kvarter siden), så har I sgu' selv været ude om det. Og jeg er bedøvende ligeglad.

...og hvorfor fungerer den der "send mail når indlægget besvares" -tjeneste ikke mere?

Peter "Serenity Now" Becher
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Indlæg af Henrik Rehr »

Keglekongen skrev: inferiøre produkter fra Albani bryggerierne
Hr. Kegle,

Jeg skatter Albanis Julebryg højere end min moders mælk (de var muligvis eet og samme). De hører snarest fra mine sekundanter.
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

henrik rehr skrev:
Hr. Kegle,

Jeg skatter Albanis Julebryg højere end min moders mælk (de var muligvis eet og samme). De hører snarest fra mine sekundanter.
Jeg har selv lige nydt en af Svaneke Bryghus' nys ankomne julebryg, og Hu-HEJ det var guf. Og så i portioner af 75 cl.
Hvilket da for POKKER minder mig på, at det jo NETOP er på fredag, at de store bryggerier slipper juleøllerne løs over land. Skal vi på café? Det skal vi vist.

Peter
Brugeravatar
Frank Bruun Madsen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Bruun Madsen »

henrik rehr skrev:Hr. Kegle,
Det tynde pjask kan du hælde tilbage i koen. Det duer kun til at spule dæk med! Rrork!
Peter Becher skrev:Jeg har selv lige nydt en af Svaneke Bryghus' nys ankomne julebryg, og Hu-HEJ det var guf. Og så i portioner af 75 cl.
Nemlig! Svaneke Bryghus laver øl til RIGTIGE mænd! I store flasker!
Brugeravatar
Thomas Schrøder
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Indlæg af Thomas Schrøder »

henrik rehr skrev:
Hr. Kegle,

Henrik, det er vist desværre for længe siden, du har været i Danmark. Da jeg første gang smagte Albanis Blålys, var det som, da jeg læste en tegneserie første gang. Ord kan ikke beskrive det. Alle andre juleøl var simpelthen det rene sprøjt i forhold til Blålys! :D
Nu er der desværre sket det, at Albani har ændret recepten (det skete for et par år siden), da Faxe, som de jo er gået sammen med, ikke solgte så godt at deres sprøjt i forhold til Blålys, jamen så måtte Albani vige pladsen for de ¤/)%%)(/¤=&=&=& Faxe folk :evil: Skandale :evil:

Nu er der heldigvis kommet den belgiske St. Feuillin på markedet, som helt klart er den bedste juleøl, der findes! Skal vi ha' nogen af dem på fredag? Det tror jeg :P
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Indlæg af Henrik Rehr »

Thomas Schrøder skrev:Henrik, det er vist desværre for længe siden, du har været i Danmark. Da jeg første gang smagte Albanis Blålys, var det som, da jeg læste en tegneserie første gang. Ord kan ikke beskrive det. Alle andre juleøl var simpelthen det rene sprøjt i forhold til Blålys! :D
Nu er der desværre sket det, at Albani har ændret recepten (det skete for et par år siden), da Faxe, som de jo er gået sammen med, ikke solgte så godt at deres sprøjt i forhold til Blålys, jamen så måtte Albani vige pladsen for de ¤/)%%)(/¤=&=&=& Faxe folk :evil: Skandale :evil:

Nu er der heldigvis kommet den belgiske St. Feuillin på markedet, som helt klart er den bedste juleøl, der findes! Skal vi ha' nogen af dem på fredag? Det tror jeg :P
I lyset af nærværende oplysninger, er der vist ikke andet at gøre end at kappe broerne, skubbe fra og sørge for at Fyn flyder ned og bliver en del af Polen! Tynde Blålys?! Er verden da blevet ond? :o :shock:
Nå, men man kan jo ikke sidde her og sørge hele livet, vi drikker bare nogle St. Feullin på fredag! Op på hesten igen! :D
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Griner ikke helt så meget mere, men alligevel mere end igå

Al denne snak om øl osv. er herlig, og det skal jo også passes, men hvordan med hele postkort-stuntet? Bliver det til noget alligevel (for så skal jeg SAT'ME ha' pudset talentet af inden fredag) eller hva'?

Peter

ps: Er du på toilet med nervøs mave Henrik? Og vender du tilbage til Odense, hvis Bush vinder?
Kim Jensen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Kim Jensen »

Thomas Schrøder skrev:Nu er der heldigvis kommet den belgiske St. Feuillin på markedet, som helt klart er den bedste juleøl, der findes! Skal vi ha' nogen af dem på fredag? Det tror jeg :P
Det kunne du ski da godt lige ha' sagt noget før. Stod lige og kiggede på dem i lørdags men købte ikke nogen da jeg desværre ikke havde tid til at drikke julebryg pga. en eller anden festival :cry:

Jeg må hellere se at komme tilbage til programtrykkeriet. Ville bare lige sige at jeg lige har opdaget at udover mit hemmelige stash så havde jeg også en lille extra stak på et par hundrede der var så hemmelig at ikke engang jeg kendte til dem.

Så der skulle være mulighed for at tage ud og dele lidt postkort ud og drikke julen ind (vi er nogle der skal fandens tidligt op lørdag morgen)

Kim Jensen
Komiks.dk
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Re: Griner ikke helt så meget mere, men alligevel mere end

Indlæg af Henrik Rehr »

Peter Becher skrev:Al denne snak om øl osv. er herlig, og det skal jo også passes, men hvordan med hele postkort-stuntet? Bliver det til noget alligevel (for så skal jeg SAT'ME ha' pudset talentet af inden fredag) eller hva'?

Peter

ps: Er du på toilet med nervøs mave Henrik? Og vender du tilbage til Odense, hvis Bush vinder?
Jeg tror bare vi stikker fingeren i jorden fredag under VIP-festen, folk bliver nogle gange li'e plus'li' enormt entusiastiske, når de har fået lidt inden for vesten. Hvis Kim bare holder nogle stakke postkort i beredskab, så har vi i hvert fald muligheden. Jeg er under alle omstændigheder ret sikker på at Cav, Haverholm, Lars Horny og jeg snildt kan lokkes til at tegne, når vi alligevel går ud og selvstuderer bryggeriteknikker fredag nat. Så hæng bare i med talentpudseriet, Becher. Jeg bider i mellemtiden negle over hvorvidt vi slipper af med Amaoten fra Crawford eller ej! Hjemvenden til Odense er dog ude af billedet, ligegyldigt hvad. Efter at ha' erfaret at Blålysen er blevet tynd, kan jeg under ingen omstændigheder vende tilbage til den fynske hovedstad, den bro er hermed uigenkaldeligt brændt!
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Thomas Schrøder
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Indlæg af Thomas Schrøder »

Kim Jensen skrev:
Thomas Schrøder skrev:Nu er der heldigvis kommet den belgiske St. Feuillin på markedet, som helt klart er den bedste juleøl, der findes! Skal vi ha' nogen af dem på fredag? Det tror jeg :P
Det kunne du ski da godt lige ha' sagt noget før. Stod lige og kiggede på dem i lørdags men købte ikke nogen da jeg desværre ikke havde tid til at drikke julebryg pga. en eller anden festival :cry:

Jeg må hellere se at komme tilbage til programtrykkeriet. Ville bare lige sige at jeg lige har opdaget at udover mit hemmelige stash så havde jeg også en lille extra stak på et par hundrede der var så hemmelig at ikke engang jeg kendte til dem.

Så der skulle være mulighed for at tage ud og dele lidt postkort ud og drikke julen ind (vi er nogle der skal fandens tidligt op lørdag morgen)

Kim Jensen
Komiks.dk
Sorry, det forsvandt nok i vores nedrakning af den nye Carlsberg flaske. Den flaske er da fuldstændig :evil: Det er sjovt, som vores snak forsvinder i øl - det er nok derfor, at vi har fundet nogle postkort alligevel. Personligt glæder jeg mig til at se hr. Becher dyppe sin "pensel" :oops:
Så Henrik - Din fede idé lever vist stadig (bare i en mindre målestok) :D
Haverholm

Indlæg af Haverholm »

<bruger udmeldt>
Senest rettet af Haverholm 6. jun 2005, 09:41, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Haverholm skrev:
Thomas Schrøder skrev:Personligt glæder jeg mig til at se hr. Becher dyppe sin "pensel"
Jeg fristes til at spørge om herr Becher overhovedet kan tegne, men det tyder på at være et tilfælde hvor kunststykket ligger i performancen, snarere end i resultatet -- :D 8)
Det samme sagde de jo osse om salig JensJørgen Thorsen - det forhindrede jo ikke ham i at dyppe dilleren i gul maling da han skulle dekorere konservatorskolens nye aula for en del år siden - et iøvrigt særdeles forkætret maleri hvis jeg ikke husker fejl...

d.ypppedyp
Besvar