Komiks.dk og Hubertusjagt

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: København
Kontakt:

Komiks.dk og Hubertusjagt

Indlæg af Jan Robert Andersen »

Til alle som måtte være interesseret så er vi jo kommet på inde på AOK under Sport og forlystelser.
tor
Geografisk sted: Østerbro - København
Kontakt:

Re: Komiks.dk og Hubertusjagt

Indlæg af tor »

SPORT :D

Ville det ikke være mere passende med f.eks. kultur, bøger eller lign. Jeg ville aldrig lede efter en tegneseriefestival under sport.
Djævlen er kanon!
Kim Jensen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Kim Jensen »

tor skrev:SPORT :D

Ville det ikke være mere passende med f.eks. kultur, bøger eller lign. Jeg ville aldrig lede efter en tegneseriefestival under sport.
At samle tegneserier kan være en sport. Hvor mange gange har du ikke kæmpet om det sidste eksemplar af en eller anden "ligegyldig" tegneserie :)

Kim Jensen
Komiks.dk
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Indlæg af Henrik Rehr »

Kim Jensen skrev:
tor skrev:SPORT :D

At samle tegneserier kan være en sport. Hvor mange gange har du ikke kæmpet om det sidste eksemplar af en eller anden "ligegyldig" tegneserie :)

Kim Jensen
Komiks.dk
For slet ikke at nævne den ædle sport hvor man dyster om hvem der kan drikke mest kaffe op til en hamper deadline UDEN at få en blodstyrtning (Petter Snejbjerg vinder som regel DEN disciplin).
Nå, jeg tegner videre.
Besvar