Komiks.dk og Hubertusjagt
-
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Komiks.dk og Hubertusjagt
Til alle som måtte være interesseret så er vi jo kommet på inde på AOK under Sport og forlystelser.
Re: Komiks.dk og Hubertusjagt
SPORT
Ville det ikke være mere passende med f.eks. kultur, bøger eller lign. Jeg ville aldrig lede efter en tegneseriefestival under sport.

Ville det ikke være mere passende med f.eks. kultur, bøger eller lign. Jeg ville aldrig lede efter en tegneseriefestival under sport.
Djævlen er kanon!
-
- Brugerniveau 1
- Geografisk sted: Frederiksberg
At samle tegneserier kan være en sport. Hvor mange gange har du ikke kæmpet om det sidste eksemplar af en eller anden "ligegyldig" tegneserietor skrev:SPORT![]()

Kim Jensen
Komiks.dk
-
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: ny york
For slet ikke at nævne den ædle sport hvor man dyster om hvem der kan drikke mest kaffe op til en hamper deadline UDEN at få en blodstyrtning (Petter Snejbjerg vinder som regel DEN disciplin).Kim Jensen skrev:At samle tegneserier kan være en sport. Hvor mange gange har du ikke kæmpet om det sidste eksemplar af en eller anden "ligegyldig" tegneserietor skrev:SPORT![]()
Ville det ikke være mere passende med f.eks. kultur, bøger eller lign. Jeg ville aldrig lede efter en tegneseriefestival under sport.![]()
Kim Jensen
Komiks.dk
Nå, jeg tegner videre.