Flere medlemmer til foreningen (altså ikke bestyrelsen)

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: København
Kontakt:

Flere medlemmer til foreningen (altså ikke bestyrelsen)

Indlæg af Jan Robert Andersen »

Komiks.dk søger flere medlemmer, i første omgang ikke til bestyrelsen men som helt almindelige medlemmer til foreningen. Et medlemsskab er gratis men der vil blive en håndfuld generalforsamlinger i løbet af 2005.

Den første generalforsamling vil blive på festivalen søndag aften hvor man kan melde sig ind. Inden da må man dog meget gerne sende en e-mail med navn og adresse til enten mig eller Kassereren Kim Jensen.
Sabrina
Geografisk sted: Her omkring Kronborg ;)

Bare nysgerrig!

Indlæg af Sabrina »

Hvad vil det helt præcist indebære at være medlem af foreningen?

Og er der nogle krav (jeg er f.eks. ikke myndig)?

Er det noget der bliver forklaret her, eller skal jeg sende en mail et sted hen eller noget?

- Sabrina
Før var hun bare en irriterende gæst, nu er hun sku' tilmeldt ;)
Kim Jensen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Bare nysgerrig!

Indlæg af Kim Jensen »

Sabrina skrev:Hvad vil det helt præcist indebære at være medlem af foreningen?

Og er der nogle krav (jeg er f.eks. ikke myndig)?

Er det noget der bliver forklaret her, eller skal jeg sende en mail et sted hen eller noget?
Der er ingen krav af nogen art, sålænge man bare er menigt medlem.

Planen er at vi vil holde nogle foreningsmøder hvor alle medlemmer kan møde op og komme med gode ideer til næste festival og høre om vore egne planer. Vi regner også med at lave et nyhedbrev der holder folk opdaterede med hvad der sker fra vores side.

Kontigentet svarer til en købt billet, så hvis man har købt billet til festivalen (uanset type) kan man blive medlem af foreningen kvit og frit. Næste gang regner vi med at medlemmer vil få en form for rabat på billetprisen som også der vil tælle som kontigent.

Vi har nemlig for nylig fundet ud af at vi dermed står anderledes rent skatteteknisk, da kontigenter ikke beskattes på samme måde som billetsalg. Med andre ord vil medlemskab af Komiks.dk være en stor støtte for os og hjælpe til at festivalen kan holdes i live på lang sigt.

Hvis der er nogle der har forslag til hvad de som medlemmer godt kunne tænke sig er vi åbne for ideer.

Kim Jensen
Komiks.dk
tor
Geografisk sted: Østerbro - København
Kontakt:

Jeg vil gerne være med

Indlæg af tor »

Hej Kim, Jan og resten af Komiks.dk

Da jeg så i troldspejlet at der blev afholdt en tegneseriefestival i Danmark, sprang jeg i vejret af glæde.

Jeg vil meget gerne være med til at påvirke festivalen, og være med i jeres klub ;)
Djævlen er kanon!
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Jeg vil gerne være med

Indlæg af Jan Robert Andersen »

Hej Tor, Sabrina og andre ligesindede, det glæder os at høre sådan en holdning.

Alle skal være velkomne som medlemmer og som Kim skriver er en almindelig Grøn Weekendbillet til 50,00 at betragte som kontingent.

Der vil blive lagt en bog til at skrive sig ind i til at være medlem og jo flere der skriver sig ind som medlemmer jo bedre.

For at være helt ærlige så skal vi bruge medlemmerne for at kunne være en fuldbyrdet forening når vi som forening og firma skal betale moms og skat.

Så hvis man vil sikre endnu en Komiks.dk i 2006 bør man nok blive foreningsmedlem.
Ina

okay

Indlæg af Ina »

Yeah, jeg fandt aldrig omtalte bog, men bare skriv mig på som medlem...

lilleguldfisk@yahoo.dk
Besvar