Bogforum 2007
-
- Brugerniveau 2
- Kontakt:
Bogforum 2007
Den kommende weekend (fre og lør 10-19, søn 10-18) er der bogmesse i Forum, København.
Medvirken af bla. Aben maler*, Carlsen, Egmont Serieforlaget, Fahrenheit, Faraos Cigarer, G. Floy Studio og Politisk Revy.
(* Ikke at finde på listen over udstillere, fordi standen - nr.78 - deles med syv andre små forlag.)
Medvirken af bla. Aben maler*, Carlsen, Egmont Serieforlaget, Fahrenheit, Faraos Cigarer, G. Floy Studio og Politisk Revy.
(* Ikke at finde på listen over udstillere, fordi standen - nr.78 - deles med syv andre små forlag.)
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg kigger forbi. Igen. Sidste år - eller var det forrige - udmærkede I jer jo med 'rummets hyggeligste biks. Til gengæld vil jeg så opfordre alle til at overvære mit forlags stjerneforfatter Jill Byrnit - hende med "Menneskedyret" - i samtale med en eller anden kendt medieperson på grøn scene om søndagen. Be there or don't be there!
CAa
Life is what happens to you while you're hoping for something else
- Steffen Jensen
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Laaaaangt ude på landet.....
Hva' med at vi SJ'ere mødes derinde på søndag til en kop øl, eller ??Christian Aarestrup skrev:Jeg kigger forbi. Igen. Sidste år - eller var det forrige - udmærkede I jer jo med 'rummets hyggeligste biks. Til gengæld vil jeg så opfordre alle til at overvære mit forlags stjerneforfatter Jill Byrnit - hende med "Menneskedyret" - i samtale med en eller anden kendt medieperson på grøn scene om søndagen. Be there or don't be there!
Er der stemning for det ??
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Svendborg
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
Søndag eftermiddag, jo.Sir Steff skrev:Hva' med at vi SJ'ere mødes derinde på søndag til en kop øl, eller ??Christian Aarestrup skrev:Jeg kigger forbi. Igen. Sidste år - eller var det forrige - udmærkede I jer jo med 'rummets hyggeligste biks. Til gengæld vil jeg så opfordre alle til at overvære mit forlags stjerneforfatter Jill Byrnit - hende med "Menneskedyret" - i samtale med en eller anden kendt medieperson på grøn scene om søndagen. Be there or don't be there!
CAa
- Steffen Jensen
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Laaaaangt ude på landet.....
Så er vi indtil videre 2Christian Aarestrup skrev:Søndag eftermiddag, jo.Sir Steff skrev:Hva' med at vi SJ'ere mødes derinde på søndag til en kop øl, eller ??Christian Aarestrup skrev:Jeg kigger forbi. Igen. Sidste år - eller var det forrige - udmærkede I jer jo med 'rummets hyggeligste biks. Til gengæld vil jeg så opfordre alle til at overvære mit forlags stjerneforfatter Jill Byrnit - hende med "Menneskedyret" - i samtale med en eller anden kendt medieperson på grøn scene om søndagen. Be there or don't be there!
Flere ??
- Lars Kristensen
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Svendborg
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6