Bogforum 2007

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Steffen P. Maarup
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Bogforum 2007

Indlæg af Steffen P. Maarup »

Den kommende weekend (fre og lør 10-19, søn 10-18) er der bogmesse i Forum, København.

Medvirken af bla. Aben maler*, Carlsen, Egmont Serieforlaget, Fahrenheit, Faraos Cigarer, G. Floy Studio og Politisk Revy.

(* Ikke at finde på listen over udstillere, fordi standen - nr.78 - deles med syv andre små forlag.)
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Christian Aarestrup »

Jeg kigger forbi. Igen. Sidste år - eller var det forrige - udmærkede I jer jo med 'rummets hyggeligste biks. Til gengæld vil jeg så opfordre alle til at overvære mit forlags stjerneforfatter Jill Byrnit - hende med "Menneskedyret" - i samtale med en eller anden kendt medieperson på grøn scene om søndagen. Be there or don't be there!
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Brugeravatar
Steffen Jensen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Laaaaangt ude på landet.....

Indlæg af Steffen Jensen »

Christian Aarestrup skrev:Jeg kigger forbi. Igen. Sidste år - eller var det forrige - udmærkede I jer jo med 'rummets hyggeligste biks. Til gengæld vil jeg så opfordre alle til at overvære mit forlags stjerneforfatter Jill Byrnit - hende med "Menneskedyret" - i samtale med en eller anden kendt medieperson på grøn scene om søndagen. Be there or don't be there!
Hva' med at vi SJ'ere mødes derinde på søndag til en kop øl, eller ??

Er der stemning for det ??
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Jeg har lagt det gedemarked på is, efter Carlsen tilsyneladende har vraget mig i år. Hvis jeg ikke kan få headset på hovedet og en stol på scenen, kommer jeg fandme ikke til deres cirkus. NUL!
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

Sir Steff skrev:
Christian Aarestrup skrev:Jeg kigger forbi. Igen. Sidste år - eller var det forrige - udmærkede I jer jo med 'rummets hyggeligste biks. Til gengæld vil jeg så opfordre alle til at overvære mit forlags stjerneforfatter Jill Byrnit - hende med "Menneskedyret" - i samtale med en eller anden kendt medieperson på grøn scene om søndagen. Be there or don't be there!

Søndag eftermiddag, jo.
CAa

Brugeravatar
Steffen Jensen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Laaaaangt ude på landet.....

Indlæg af Steffen Jensen »

Christian Aarestrup skrev:
Sir Steff skrev:

Søndag eftermiddag, jo.
Så er vi indtil videre 2

Flere ??
Brugeravatar
Lars Kristensen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Indlæg af Lars Kristensen »

Peter Becher skrev:Hvis jeg ikke kan få headset på hovedet og en stol på scenen, kommer jeg fandme ikke til deres cirkus. NUL!
Det gælder også mig!
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Og hvordan gik det så? Mødtes man? Drak man øller sammen oppe i den lille snask midt mellem stuen og 1. sal? Klarede Carlsen sig uden min improviserede idioti? Og ikke mindst: Kom me' no'n BEDLER!
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

Jeg var der i to timer, tog ingen bilder, drak ikke noget, men hilste dog på Ole og købte Tardis nyeste samt Arne Ands genopstandelse.

Det var crazy!!!
CAa

Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Ole Damgaard »

Jeg overværede forskellige interviews, købte nogen bøger og tegneserier, stod i en laang signeringskø, og hilste bl.a på forummedlemmerne Aarestrup, Maarup og Sanderhage. Og så var der tips til hvordan man tegner Mickey Mouse, fra en utrættelig Flemming Andersen.
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Ole Damgaard »

Bedler kan man se på DR2 om lidt.
Besvar