Hej Cav,Cav skrev:Komiks.dk var en rigtig, rigtig fin oplevelse!!! Især for en lille fyr som mig, der aldrig har været til en tegneserie-festival før. Det var bare så fedt at se hvor mange mennesker der kom, og at opleve at tegneseriefans findes i mange størrelser, køn og former. Virkeligt opmuntrende!
Bestyrelsen skal selvfølgelig have stor tak for deres kæmpe arbejde og engagement- i er nogle dejlige drenge og piger! Mange, mange tak!
Jeg har sådan set ikke rigtigt noget at sætte en finger på, bortset fra at der, for den nye generations skyld, måske godt kunne ha' været lidt mere fokus på manga'en? Men det er en bagatel. Alt i alt fremstod festivalen som et dybt proffesionelt arrangement, og jeg havde en FAN-tastisk hyggelig weekend!!!!![]()
GRTZ!
-Cav-
Og fra megafonen lød det hen ad eftermiddagen: "Så er der Eric Knipper i kassen!"
Jeg fik desværre ikke hilst på hverken dig eller Simon, men til lykke med jeres flotte pris, og se nu at få lavet jeres næste serie i flot udstyr - det fortjener I. Jeg hørte, der var noget i gang med Fahrenheit.