Giorgio Cavazzano kommer til komiks

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Indlæg af Antaeus »

Frank Madsen skrev:
larsbvk skrev:
Peter Becher skrev:Det ville jeg satme også gerne se. Jeg' VILD med mandens stil. "Peter O'Pencil" er et skodalbum, men hu-hej det er et forrygende skod!
Ja, jeg synes jo nok, at det var ham, men jeg turde ikke begynde at harcelere over det. Men det er faneme et lorte-album. Puha, hvor det stinker!
Så det er altså ikke på manusfronten, han sender Barks hjem og vugge. :lol:

Cavazzano er bestemt en dygtig tegner, men jeg synes, der er langt mere fantasi og nerve i Barks' tegninger.
Ja, selvfølgelig - Barks er den største det har vi jo selv afgjort i en forrygende afstemning herinde - med en top 10 - semifinale - og finale.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Antaeus skrev:
Frank Madsen skrev:Cavazzano er bestemt en dygtig tegner, men jeg synes, der er langt mere fantasi og nerve i Barks' tegninger.
Ja, selvfølgelig - Barks er den største det har vi jo selv afgjort i en forrygende afstemning herinde - med en top 10 - semifinale - og finale.
Hvilke Disney-serier af Cavazzano er så mandens bedste?
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
jacob_uno
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Holbæk

Indlæg af jacob_uno »

Jeg skal ikke kunne sige hvilk der er mandens bedste, men jeg har netop vundet "Hall of Fame: Dragonlords" på komiks.dk, så skal jeg sige hvad jeg mener om den, når den er blevet læst altså.
Jacob Uno Pescettini
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Christian Aarestrup »

Dragonlords er en fin, men også temmelig atypisk udgivelse, så den ville jeg holde uden for mandens "normale" produktion. Som jeg uden at have haft mulighed for at læse noget nær alt af alligevel vil hive Mickey-historierne om "Tågefyrsten", Joakim-historierne om det strandede rumvæsen og især sammes kiwi-eventyr - det er efter min mening en udsøgt fornøjelse, at se JvA udfolde sig i sit rette element, nemlig big business.
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Christian Aarestrup »

- frem fra.
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Besvar