henrik rehr skrev:(Manner, jæ' cry du snot over at jeg ikke var med )
Well - med så omfattende billeddokumentation er det jop som om du NÆSTEN har været der. Der er iøvrigt en smagfuldt bordeaux t-shirt på vej i posten. Så - tag den på, bund en six-pack under højffjeldssolen mens du ser Ali G på fjernsynet og råber: RØØØØØØV,røv, røv, røv, røv, røv, røv, røv, røv!! Nærmere The True Ærø State of Mind kommer du ikke uden at have været der. Ska do mæ næste år så booker vi allerede nu samtlige værelser på Det Lille Ho(r)tel (fik du den Berti - høhø!)
Af nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide om det her virkeligt interessere andre end os selv (der var med) - så hvis du læser dette (og ikke var med) så kom med et pip, en kommentar eller en forklaring...det ville være interessant. Især hvis du ved hvad det er at Maskufere eller evt. at du har arbejdet eller arbejder på Det Lille Hotel.
Antaeus skrev:Det er skræmmende - hverken "maskuferer", "maskuføse" eller "onanøse" kan findes på Google.
Snakkede "Det Lille Hotel Kvinden" bare sort og førte linien helt ud? - hun var nok en skuespiller fra København og der var skjult kamera på
Hun snakkede skam sort, men jeg tror kun hun kan tilskrives maskufere. Resten var de der ubehagelige gæster ude på terrasen, der teede sig som idioter, der fandt på.
Antaeus skrev:Det er skræmmende - hverken "maskuferer", "maskuføse" eller "onanøse" kan findes på Google.
Snakkede "Det Lille Hotel Kvinden" bare sort og førte linien helt ud? - hun var nok en skuespiller fra København og der var skjult kamera på
Hun snakkede skam sort, men jeg tror kun hun kan tilskrives maskufere. Resten var de der ubehagelige gæster ude på terrasen, der teede sig som idioter, der fandt på.
HVEM?
Men hvis hun har lov til at finde på ord så har de der ubehagelige gæster da også for at give lidt modspil. Syntes jeg hørte det ord (modspil) blive nævnt af en eller anden maskuføse på det lille hotel.
Antaeus skrev:
Men hvis hun har lov til at finde på ord så har de der ubehagelige gæster da også for at give lidt modspil. Syntes jeg hørte det ord (modspil) blive nævnt af en eller anden maskuføse på det lille hotel.
Ja, hun var vist henrykt for at få gæster, der ikke bare så på hende med øjne som maskufatorer med knust vingespejl, når hun kørte ud af en tangent. Hun skal absolut have point sammen med de ubehagelige gæster.
Thomas S skrev:Hun snakkede skam sort, men jeg tror kun hun kan tilskrives maskufere. Resten var de der ubehagelige gæster ude på terrasen, der teede sig som idioter, der fandt på.
O-ordet kunne i hvert fald allerede opleves som det centrale samtaleemne ved hr. Bechers fødselsdags-sammenkomst i forrige weekend. Så det kan vist ikke tilskrives den ellers veloplagte servitrice fra det bette hotel.
Thomas S skrev:Hun snakkede skam sort, men jeg tror kun hun kan tilskrives maskufere. Resten var de der ubehagelige gæster ude på terrasen, der teede sig som idioter, der fandt på.
O-ordet kunne i hvert fald allerede opleves som det centrale samtaleemne ved hr. Bechers fødselsdags-sammenkomst i forrige weekend. Så det kan vist ikke tilskrives den ellers veloplagte servitrice fra det bette hotel.
Hey er du nu også så sikker på det?
Becher er fra Ærø og hvor er det servitricen befinder sig? Lur mig om Becher ikke har mødt hende før
Hey er du nu også så sikker på det?
Becher er fra Ærø og hvor er det servitricen befinder sig? Lur mig om Becher ikke har mødt hende før
"point taken", som den navnkundige Gentleman Finn ville have sagt.
Fine billeder du har taget, forresten. Kan bare ikke forstå, at der er så mange af folk der drikker øl?
Senest rettet af Ole Damgaard 26. sep 2005, 22:36, rettet i alt 1 gang.
Nå, nu er der afgivet ti stemmer, hvilket må betyde at alle deltagere på turen har stemt (eller ikke-deltagere snyder - eller nogle af os har dobbelt-identiteter og har stemt flere gange). Og hvad ser man så? Den, der har fået flest stemmer, er den, der ikke er noget svar! "Det hele var godt" er altså ikke noget svar på "hvad er bedst". Det udelukker jo ikke engang, at der var noget, der var bedst. Sådan en gang konfliktsky andeelskere, der ikke engang kan vælge en favorit ud af ti...
Thomas S skrev:Nå, nu er der afgivet ti stemmer, hvilket må betyde at alle deltagere på turen har stemt (eller ikke-deltagere snyder - eller nogle af os har dobbelt-identiteter og har stemt flere gange).Og hvad ser man så? blablabla...
Sortsynede pessimistiske kyniker! Agtigt. Lissom. Vi skal alle sammen være glade og alle er lige gode, og....nåja, sådan noget i den retning. Hvis du absolut VIL ha' konflikter og meninger, kender du jo stedet.. Se nu hellere at få anmeldt Perse-police. Jeg har jo lovet at vente med at købe den, til jeg har læst dine guddommelige ord.