D-Cay skrev:

D-Cay skrev:
Det ligner en billlard (pengesummen...i overført betydning....ikke spillet)D-Cay skrev:
Fint med generiske trøjer. Så kan vi jo altid selv skrive navn på. Det var bare hvis der nu kom navn på, som det godt kunne lyde som om i starten så ville jeg lige række dig en hjælpende hånd med stavningen af mit navnD-Cay skrev:Og nu vil folk ikke bare have gratis t-shirts, men fandeme med navn på OG UDEN STAVEFJEL?!?
Beklager boys - tid og penge gør at trøjerne bliver generiske - jeg havde ellers tænkt på det med navnene - men det blev det altså way dyrere af.....
Og så VED du sgu da godt at det vist ALDRIg er lykkedes mig at stave Antaeus rigtigt!
Hvis du havde postet mere end 1000 indlæg havde du fået den smagfuldt bodeauxfarvede...Berti stravonsky skrev:Denne dæmoniske grimme fravær af farve. En misforståelse og tilligemed en trist en af slagsen. Hvad med mere vovede farver, som for eksempel lyserød eller lilla?
Berti - der mener man skal turde iføre sig sine farver, og jeg er mest til LYSERØD!
Jeg er glad for at jeg endnu ikke har postet 1000 indlægD-Cay skrev:Hvis du havde postet mere end 1000 indlæg havde du fået den smagfuldt bodeauxfarvede...Berti stravonsky skrev:Denne dæmoniske grimme fravær af farve. En misforståelse og tilligemed en trist en af slagsen. Hvad med mere vovede farver, som for eksempel lyserød eller lilla?
Berti - der mener man skal turde iføre sig sine farver, og jeg er mest til LYSERØD!
Aarestrup kommer jo heller ikke - svagt - og han må da stå til at få den prikkede.D-Cay skrev:Jeg havde tænkt på en prikket trøje til den med det højeste antal indlæg/dag og en gul til den med flest....mæææænn.....nogen kunne begynde at tro at vi tager det her seriøst....
Hvis Lars kommer med til Ærø, så må jeg også godt, siger Sussi. Jeg regner med at stille bilen i Svendborg og tage færgen til Ærø lørdag kl. 10.30, så hvis der er nogen, der savner kørelejlighed fra København lørdag morgen (og tilbage søndag aften), så sig til.Horneman skrev:Det virker sørme, tusinde tak, Peter.
Jeg klasker nogle billeder ind senere i aften til en ide jeg har.
SÅdan Frank - det ville sgu heller ikke være det samme uden dig....Frank Madsen skrev:Hvis Lars kommer med til Ærø, så må jeg også godt, siger Sussi. Jeg regner med at stille bilen i Svendborg og tage færgen til Ærø lørdag kl. 10.30, så hvis der er nogen, der savner kørelejlighed fra København lørdag morgen (og tilbage søndag aften), så sig til.Horneman skrev:Det virker sørme, tusinde tak, Peter.
Jeg klasker nogle billeder ind senere i aften til en ide jeg har.