Min messe rapport fra dette års messe i San Diego er desværre lidt forsinket, men her er lidt billeder til at forsøde ventetiden med.
Los Bros. Hernandez fejrede deres 30 års jubilæum ved dette års messe. Fra ventre er det Mario, Gilbert og Jamie.
Jeg var til en af Hernandez brødrenes signeringen, hvor der desværre ikke var så mange fans, men til gengæld havde de nogle ret dedikeret fans!
San Diego 2012 357.jpg (93.12 KiB) Vist 6159 gange
Man skulle ikke tro at hun reklamerede for tegneserier, men det gjorde hun. Tegneserien Concrete Park, som kommer i Dark Horse Presents. Selvom de fik Adam Hughes til at tegne forsiden, kan jeg ikke se hvordan fiktion skulle kunne overgå virkeligheden i dette tilfælde.
San Diego 2012 331.jpg (86.87 KiB) Vist 6159 gange
Er ikke helt sikker på, om vi er ude i noget Watchmen eller noget Before Watchmen, men gør det nogen forskel?
San Diego 2012 306.jpg (104.8 KiB) Vist 6159 gange
Jeg ved ikke med jer, men jeg siger helt klart ja til hendes lille logo "Bite me"
San Diego 2012 272.jpg (98.53 KiB) Vist 6159 gange
Altså. Hvorfor er det, at udklædte kvinder på tegneseriecons altid ser totalt hotte ud, mens mændene... Æh... Altså... De er tit sådan lidt... Hvordan siger man det pænt... Uattraktive...?
Tatiana Goldberg skrev:Altså. Hvorfor er det, at udklædte kvinder på tegneseriecons altid ser totalt hotte ud, mens mændene... Æh... Altså... De er tit sådan lidt... Hvordan siger man det pænt... Uattraktive...?
Formentlig fordi kvinderne siger "vil jeg se godt ud i det her", og som regel har ret, hvorimod mændene helst vælger et outfit de ikke har kropstypen til, og siger "det kan godt være at jeg vejer 3 gange for meget til at være i et stramt latex outfit, men jeg ER bare Spiderman".
Så vi mænd dropper realitetssans og følger fantasierne.
Janus (der endnu ikke har været klædt ud som Spiderman)
Nu er kvinder bare kønnere end mænd Tatiana, og der giver sig også udslag i dem som går rundt udklædt på messer. Jeg syntes nu den Spider-Man jeg havde taget et foto af var ganske udemærket. Både kostymet og ham som var udklædt passede fint som Spider-Man.
Henrik Andreasen skrev:Nu er kvinder bare kønnere end mænd Tatiana, og der giver sig også udslag i dem som går rundt udklædt på messer. Jeg syntes nu den Spider-Man jeg havde taget et foto af var ganske udemærket. Både kostymet og ham som var udklædt passede fint som Spider-Man.
Ja, okay - ham Spidey er ikke så slem
Janus skrev:
Formentlig fordi kvinderne siger "vil jeg se godt ud i det her", og som regel har ret, hvorimod mændene helst vælger et outfit de ikke har kropstypen til, og siger "det kan godt være at jeg vejer 3 gange for meget til at være i et stramt latex outfit, men jeg ER bare Spiderman".
Så vi mænd dropper realitetssans og følger fantasierne.
Janus (der endnu ikke har været klædt ud som Spiderman)
Måske kvinder er lidt mere optagede af, hvordan de tager sig ud. Mændene er nok mere optagede af "legen" i det.
Tatiana (der endnu ikke har været klædt ud som Wonder Woman eller Lara Croft. Men som skal klædes ud som Piratdronning til Halloween.)
Der findes helt sikkert mænd der tager sig godt ud, og kvinder der ser ... hmmmmm ... ikke så tiltrækkende ud, i kostume.
Den store forskel ligger i vedkommende som tager billedet. Mænd ser en flot pige i et kostume og tænker "hubba hubba" og spørger om lov til at tage et billede af hende - eller tager det i smug.
Men ser en kvinde en mand som er klædt flot ud, så hører det til sjældenhederne at hun spørger om hun må tage et billede af ham pga. den seksuelle magtbalance, der dermed vil blive forfladiget.