Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Brugeravatar
Tatiana Goldberg
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 953
Tilmeldt: 27. nov 2006, 23:23
Geografisk sted: Hvidovre

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Tatiana Goldberg »

Berti Stravonsky skrev: Godt du ikke har skrevet bogen, for den får en hård medfart. Nul stjerner af seks mulige.
Forlaget og Ida er stjernelykkelige - det er bedste reklame ever. Det kommer til at stå bag på 2. udgaven! ;)
Dårlig reklame i det ekstreme er noget af det bedste reklame, der findes. Havde det været en eller to stjerner, havde det ikke haft samme effekt.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Berti Stravonsky »

Tatiana Goldberg skrev:
Berti Stravonsky skrev: Godt du ikke har skrevet bogen, for den får en hård medfart. Nul stjerner af seks mulige.
Forlaget og Ida er stjernelykkelige - det er bedste reklame ever. Det kommer til at stå bag på 2. udgaven! ;)
Dårlig reklame i det ekstreme er noget af det bedste reklame, der findes. Havde det været en eller to stjerner, havde det ikke haft samme effekt.

I kommerciel øjemed måske, men som skriverkarl er sådanne anmeldelser, og omtale tilligemed, ikke godt for noget som helst.
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 360
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Laila J. Graf »

Måske ikke hvis hun havde lavet den i fuld alvor og med tanke på Nobelprisen i litteratur - men som underholdning og taget fra sms'er man har skrevet i den ånd, de nu engang blev sendt i, dengang de blev sendt - da er det da genialt med en sviner af den anden verden :)
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Berti Stravonsky »

Laila J. Jespersen skrev:Måske ikke hvis hun havde lavet den i fuld alvor og med tanke på Nobelprisen i litteratur - men som underholdning og taget fra sms'er man har skrevet i den ånd, de nu engang blev sendt i, dengang de blev sendt - da er det da genialt med en sviner af den anden verden :)
Vi er ikke helt enige, Laila. Underholdende? Hvordan? Hvori består det morsomme?
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 360
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Laila J. Graf »

Tja jeg har ikke læst den endnu, så det skal jeg ikke kunne sige - har du læst den?

Men at den ikke er tænkt som andet end underholdning, der er der vist ingen tvivl om - om man så individuelt synes den er underholdende eller ej, har jo intet at gøre med hvad tanke den er udgivet med oprindeligt.
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Berti Stravonsky »

Laila J. Jespersen skrev:Tja jeg har ikke læst den endnu, så det skal jeg ikke kunne sige - har du læst den?

Men at den ikke er tænkt som andet end underholdning, der er der vist ingen tvivl om - om man så individuelt synes den er underholdende eller ej, har jo intet at gøre med hvad tanke den er udgivet med oprindeligt.
Nope, kun få uddrag. Og agter heller ikke at gøre det.
Brugeravatar
Tatiana Goldberg
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 953
Tilmeldt: 27. nov 2006, 23:23
Geografisk sted: Hvidovre

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Tatiana Goldberg »

... ooooog for lige at dreje tråden tilbage på sporet :wink: - her er nogle af de plakater, der vil være en del af udstillingen på Art-bubble, og som selvfølgelig også kan købes på festivalen i både museumsbutikken og på Danske Tegneserieskaberes stand - her er det billeder fra min psykologiske horror graphic novel Anima, som kan købes på Art-Bubble:
Vedhæftede filer
DTS Anima.jpg
DTS Fabrik.jpg
DTS Anima2.jpg
DTS øjne.jpg
Brugeravatar
Tatiana Goldberg
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 953
Tilmeldt: 27. nov 2006, 23:23
Geografisk sted: Hvidovre

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Tatiana Goldberg »

SÅ er Anima ankommet fra trykkeriet :mrgreen:

Og plakaterne er også kommet - de ser superflotte ud og er blevet sat op til udstillingen. Jeg har valgt en lidt særlig form for rammer til dem. Håber I dukker op og ser dem - og ellers skal jeg nok smide nogle fotos i denne tråd efter festivalen til dem, der ikke har mulighed for at komme til Horsens og se udstillingen live.

Her er et par eksempler mere fra plakaterne - denne gang fra Kijara. Der bliver blandt andet også tre concept art plakater, som jeg har lavet specielt til ArtBubble, der bliver afsløret på udstillingen.
Vedhæftede filer
Blå.jpg
Fuck det lort.jpg
Union City.jpg
Jakobsen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 570
Tilmeldt: 23. mar 2009, 14:02

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Jakobsen »

Jeg glæder mig helt vildt til at se det ekstra krydderi når folk opdager HVOR de er udstillet :mrgreen:
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Berti Stravonsky »

Og så håber jeg fanme ikke, at jyder og andre godtfolk køber ALLE Tatianas plakater, for jeg VIL have en til soveværelset. Vil, skrev jeg.

For de ser EDDERMAME seje ud
Brugeravatar
Tatiana Goldberg
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 953
Tilmeldt: 27. nov 2006, 23:23
Geografisk sted: Hvidovre

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Tatiana Goldberg »

Berti Stravonsky skrev:Og så håber jeg fanme ikke, at jyder og andre godtfolk køber ALLE Tatianas plakater, for jeg VIL have en til soveværelset. Vil, skrev jeg.

For de ser EDDERMAME seje ud
Takker Berti! :)

Det bliver en rigtig fin udstilling, tror jeg.

Og plakaterne kan købes på Danske Tegneserieskaberes Stand og i Museumsbutikken :)
LHS
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 89
Tilmeldt: 31. mar 2012, 17:08
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af LHS »

Berti Stravonsky skrev:Og så håber jeg fanme ikke, at jyder og andre godtfolk køber ALLE Tatianas plakater, for jeg VIL have en til soveværelset. Vil, skrev jeg.

For de ser EDDERMAME seje ud
Ellers kan du købe et signeret eksemplar af mig efter Art-bubble, til kun 1000,- :mrgreen:
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 4. jan 2004, 16:52
Geografisk sted: Svendborg

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Berti Stravonsky skrev:Og så håber jeg fanme ikke, at jyder og andre godtfolk køber ALLE Tatianas plakater, for jeg VIL have en til soveværelset. Vil, skrev jeg.

For de ser EDDERMAME seje ud
Come nu ON, Berti ... Lad nu være med at foregøgle dig selv og andre, at du er københavner.
Du er og vil altid være Auning-dreng. Born and bred.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Berti Stravonsky »

Peter Becher Damkjær skrev:
Berti Stravonsky skrev:Og så håber jeg fanme ikke, at jyder og andre godtfolk køber ALLE Tatianas plakater, for jeg VIL have en til soveværelset. Vil, skrev jeg.

For de ser EDDERMAME seje ud
Come nu ON, Berti ... Lad nu være med at foregøgle dig selv og andre, at du er københavner.
Du er og vil altid være Auning-dreng. Born and bred.
8)

Jeg har fået tæv i Auning, kysse og spillet fodbold. Men jeg er Øster Alling mand, desværre.
Det eneste gode der er at sige om det, er at vi ALTID smadrede Allingåbro i fodbold. Tag den, Spærhage.
Brugeravatar
Tatiana Goldberg
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 953
Tilmeldt: 27. nov 2006, 23:23
Geografisk sted: Hvidovre

Re: Udstilling på Art-bubble 27.-28. september 2014

Indlæg af Tatiana Goldberg »

Så er der overblik over min deltagelse på ArtBubble i weekenden :)

Håber at se en masse tegneserieglade mennesker! :)
Vedhæftede filer
ArtBubble_tider DTS.jpg
Besvar