DC tegner Mick Gray signere i Fantask lørdag 28. juli

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Brugeravatar
Henrik Andreasen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 274
Tilmeldt: 28. mar 2004, 13:44
Geografisk sted: Syd for Køge

DC tegner Mick Gray signere i Fantask lørdag 28. juli

Indlæg af Henrik Andreasen »

Hej

DC tegner Mick Gray signere i Fantask i den sidste weekend i juli. Så hvis i ikke lige er på ferie i udlandet, så sving forbi Fantask lørdag den 28. juli kl. 12.00.

Her er alt infoen fra Fantask hjemmeside: http://www.fantask.dk/default.asp?id=1& ... temid=1151
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: DC tegner Mick Gray signere i Fantask lørdag 28. juli

Indlæg af D@niel »

Meget sympatisk fyr. Men han skulle måske have brugt en lidt mere fast pen her i sommervarmen. Her 8-9 timer efter kan jeg stadig tvære rundt i blækket :lol: jeg går heldigvis ikke så meget op i den slags med signaturer og sådan, men super hyggeligt at møde ham. Tak for info, Henrik.
Vedhæftede filer
mick_gray_sig.jpg
Brugeravatar
Henrik Andreasen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 274
Tilmeldt: 28. mar 2004, 13:44
Geografisk sted: Syd for Køge

Re: DC tegner Mick Gray signere i Fantask lørdag 28. juli

Indlæg af Henrik Andreasen »

Hej Daniel

Skulle da bare lige have sagt, at det var dig fra forummet! Glad for at du kom forbi i sommervarmen. Der var godt nok varmt nede i butikken! Men signeringen forløb fint, og dem som kom forbi var glade for at møde Mick Gray.
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: DC tegner Mick Gray signere i Fantask lørdag 28. juli

Indlæg af D@niel »

Ja, jeg var lidt tidspresset pga en aftale, men jeg skal nok hive fat i dig næste gang, vi falder over hinanden (: Jeg ville egentligt godt have haft en af hans rentegninger af Patrick Gleason, men jeg kunne ikke rigtigt have den med videre. Og ja, varmt det var der!
Brugeravatar
Henrik Andreasen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 274
Tilmeldt: 28. mar 2004, 13:44
Geografisk sted: Syd for Køge

Re: DC tegner Mick Gray signere i Fantask lørdag 28. juli

Indlæg af Henrik Andreasen »

Hej Daniel

Med hensyn til hans originaler, så skulle du bare have sagt det. Jeg er sikker på, at Fantask nok skulle have opbevaret den for dig i et par dage indtil det passede at hente den.
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: DC tegner Mick Gray signere i Fantask lørdag 28. juli

Indlæg af D@niel »

Ah ja, det havde selvfølgelig været en mulighed. Den vil jeg huske til en anden god gang.
Besvar