Bogforum Comics 2019

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Bogforum Comics 2019

Indlæg af GoogaMooga »

Hvis man er flittig, men doven, er det værd at bemærke, at "con" kun er tre anslag.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Bogforum Comics 2019

Indlæg af Frank Madsen »

Carsten Søndergaard skrev:
Frank Madsen skrev:Nej, da - med mindre man altså vil bruge publikumstallet på 40.000 til at udnævne Bogforum til Danmarks største tegneseriefestival. :lol:
Jeg henholder mig udelukkende til det, jeg ved selvsyn kunne konstatere, og de mange billeder af tusindvis af mennesker på Bogforum Comics-området. Uanset en eventuel matematisk sandhedsværdi var/er det skønt at iagttage.
Det er jo et helt Trump-agtigt udsagn. :lol: Jeg kan tælle ca. 250-300 mennesker i selve Comics-området på det oversigtsfoto, du postede i dit første indlæg. Men stadig imponerende.

Billede
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Bogforum Comics 2019

Indlæg af Carsten Søndergaard »

GoogaMooga skrev:Hvis man er flittig, men doven, er det værd at bemærke, at "con" kun er tre anslag.
Haha, ja, og "tegneserie" er desværre et ukristeligt langt ord, når man er nødt til at bruge det hele tiden :lol:
Michael G. Nielsen

Re: Bogforum Comics 2019

Indlæg af Michael G. Nielsen »

Frank Madsen skrev: Forlaget Eudor havde sin hidtil bedste Bogforum-weekend i hjertet af Børnebogforum, hvor vi har været de sidste 3 år. Salget gik strygende

Det er da glimrende og efter hvad jeg hører rundt omkring var de fleste forlag (her tænker jeg også på "bogforlagene" pænt tilfredse.
Vores udgivelser stod på Faraos standen og jeg aner ikke hvor mange Zoom album der blev solgt, men de havde travlt hos Faraos og jeg tror de var pænt tilfredse med i år.

Det ændrer ikke på at jeg selv har fået nok af messer for et godt stykke tid, så vores aftale med Faraos kommer til at fortsætte et godt stykke tid fremover.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Bogforum Comics 2019

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Michael G. Nielsen skrev:Vores udgivelser stod på Faraos standen og jeg aner ikke hvor mange Zoom album der blev solgt, men de havde travlt hos Faraos og jeg tror de var pænt tilfredse med i år.
Det er klart, det er utrolig vigtig at Faraos er på Bogforum og er tilfredse med det hele. Det virkede ganske rigtigt sådan i år. Og de fleste andre forlags udgivelser stod jo altså også på Faraos stand ;-) Og så er det praktisk, at man kan underlevere, hvis de løber tør, eller omvendt.

Men det ville nu da også være fedt hvis Zoom havde en stand. Selvom jeg helt afgjort er enig i, at det er hårdt arbejde og at man er radbrækket bagefter.

En masse flere skønne billeder fra fotograf Graeme Perrin
https://drive.google.com/drive/folders/ ... 2yOST4RKLs
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Bogforum Comics 2019

Indlæg af Gimli »

Vil lige gøre opmærksom på, at 'tegneseriesnak' efter ca.1 års pause, har lavet en BogForum-special podcast.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Bogforum Comics 2019

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Folkene fra Tintin Podcast lavede også en særudgave med Michael Farr, som udkommer på et senere tidspunkt.
Besvar