Gæt en gæst er tilbage...

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Kim Jensen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Frederiksberg

Gæt en gæst er tilbage...

Indlæg af Kim Jensen »

Så er tiden atter kommet til at vi skal til at offentligøre nogle nye udenlandske gæster.

Som med vore to første navne vil vi igen give jer muligheden for at prøve at gætte hvilke udenlandske gæster man vil kunne møde på Komiks.dk 2006.

Den der først gætter navnet på gæsterne vil blive offentliggjort her på siden i forbindelse med offentliggørelsen af gæsten.

1. Ledetråd: Vore næste 2 gæster er rimelig nye i branchen og gift (men har ikke samme efternavn)
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: Gæt en gæst er tilbage...

Indlæg af Thomas S »

Tom Gauld og Simone Lia? Er et ægteskab det, der ligger bag Aben Malers eufemistiske at de "mødte hinanden på Londons Royal College of Art"?
Steffen P. Maarup
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Indlæg af Steffen P. Maarup »

Toms og Simones partnerskab er strictly business.

Jeg kan kun komme i tanke om de totalt ukendte Raina Telgemeier og Dave Roman, som har vist os, hvordan de blev forlovet.

(For ægtepar no. 1, Art & Francoise, er ikke nye i branchen...)
Kim Jensen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Ledetråd nr. 2

Indlæg af Kim Jensen »

Aben sælger? Den var i hvert tilfælde med i den første historie af en af de to gæster.
Kim Jensen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Re: Ledetråd nr. 3

Indlæg af Kim Jensen »

Kom nu. Jeg havde forventet lidt meere af jer.

Ledetråd nr. 3: De startede med humor og er på vej med noget sprængfyldt underholdning...
Brugeravatar
Lars S
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Geografisk sted: Odense

Mit gæt

Indlæg af Lars S »

Det eneste ægtepar som jeg kan komme i tanke om er Wendy Pini og Richard Pini. Nu er det forhåbenligt ikke dem :!:
Okay det kunne være meget sjovt at gætte rigtigt - det er bare ikke de to som ville lokke mig til det mørke Kbh. fra det H.C.A-eventyrlige Odense :wink:

Frank Madsen og Sussi Bech er jo blevet afsløret - hvis de da stadig er et par :?:
Håber ikke jeg har rodet mig ud i noget.........rod :oops:

Til gengæld kunne både Frank Madsen og Sussi Bech lokker mig derover. Så kan jeg også plage/irritere Frank om en fortsættelse på Stegte Striber og derved en fortsættelse på Indlandsisens hemmelighed og Frikadellemanden. Det er en fortsættelse som jeg har manglet/savnet i henved 20 år :shock:
Steffen P. Maarup
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Hope Larson og Bryan Lee O'Malley er relativt nye i branchen, men dem er det sgu nok heller ikke.
Jessica Abel og Matt Madden er til gengæld gamle i gårde...

(Men muntr jer med linkene - det er fire fine tegneserieskabere.)
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Steffen P. Maarup skrev:Hope Larson og Bryan Lee O'Malley er relativt nye i branchen, men dem er det sgu nok heller ikke.
Jessica Abel og Matt Madden er til gengæld gamle i gårde...

(Men muntr jer med linkene - det er fire fine tegneserieskabere.)
Øv! Jeg læste det lige som Jessica Alba....Snyd, Steffen. SNYYYYD
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Indlæg af Henrik Rehr »

Peter Becher skrev: Øv! Jeg læste det lige som Jessica Alba....Snyd, Steffen. SNYYYYD
Tro mig, lige præcis de to Jessica'er ligner IKKE hinanden!
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

henrik rehr skrev:
Peter Becher skrev: Øv! Jeg læste det lige som Jessica Alba....Snyd, Steffen. SNYYYYD
Tro mig, lige præcis de to Jessica'er ligner IKKE hinanden!
De resultater man får, hvis man billedgoogler på de to Jessica'er, er også vidt forskellige! Jessica Abel sidder og arbejder, mens Jessica Alba... ja, jeg kan ikke lige se, hvad det er, hun laver, men jeg håber ikke, det er arbejde. :lol:
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Christophe

Indlæg af Christophe »

Alessandro Barbucci og Barbara Canepa?
Kim Jensen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Plop! Endnu en ledetråd...

Indlæg af Kim Jensen »

Peter Becher skrev:Øv! Jeg læste det lige som Jessica Alba....Snyd, Steffen. SNYYYYD
Nu laver Alba desværre ikke tegneserier og er så vidt vides ikke gift med den gæst jeg tænker på. I så tilfælde vil konen sku nok blive sur.

Nej, I må tilbage og lede lidt i tegneseriens ABC.

Ledetråd nummer 4: Familien tæller andre tegneserieskabere

P.S. I tror da ikke at der KUN er ledetråde i mine ledetråde gør I???
Steffen P. Maarup
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Nååååå ja, jeg har jo forresten haft Komiks.dk-plakaten liggende i et par måneder, hvorpå tre unge mennesker læser tegneserier: En Teen Titans (Wolfman), en Flipkompaniet (Shelton) og en... - nåja, så var det ikke spor svært at google.
Kim Jensen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Indlæg af Kim Jensen »

Steffen P. Maarup skrev:Nååååå ja, jeg har jo forresten haft Komiks.dk-plakaten liggende i et par måneder, hvorpå tre unge mennesker læser tegneserier: En Teen Titans (Wolfman), en Flipkompaniet (Shelton) og en... - nåja, så var det ikke spor svært at google.
Nu var det ikke lige plakaten/postkortene jeg tænkte på når jeg mente at der var flere clues end dem jeg havde skrevet i ledetrådene, men de skader heller ikke...
Brugeravatar
Thopman
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Herlev

Indlæg af Thopman »

Jeg tænkte lidt på Robert Crumb og konen (Hvad det nu end er hun hedder). Men de er næppe nye i branchen. Så heldig har man heller ikke lov at være at selveste undergrunds-kongen skulle lægge vejen forbi (Han bor i Frankrig, så turen ville ikke være så lang).
"I couldn't repair your brakes, so I made your horn louder"
- Unknown

http://www.thopart.dk
Besvar