Nørd Nyt 35 har set dagens lys!

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 358
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Nørd Nyt 35 har set dagens lys!

Indlæg af Laila J. Graf »

Som det er blevet sagt – rygterne om vores død er stærkt overdrevne!


Det er godt nok tre år siden, at Nørd Nyt 34 så dagens lys – men nu er vi simpelthen klar med Nørd Nyt 35!

Vi markerer vores 25 års jubilæum med en lækker udgivelse på hele 60 sider, med alskens nørderier, gøjl og uhyrligheder, for ikke at nævne de crazy flotte originale illustrationer!

Nørd Nyt er fortidens uhyre af en fanzine, som bliver produceret med udgangspunkt i kredsen omkring Århus Tegneserieloge – som regel ved at en stakkels sjæl kommer til at sige i det forkerte selskab, at vi da snart trænger til et nyt nummer, hvorefter vedkommende straks bliver udpeget til redaktør. Så er der en indpisker, der går i gang med at få støvet materiale op og ca. et år efter kommer der så et blad på gaden – denne gang er ingen undtagelse.

Nummeret indeholder denne gang blandet andet en længere artikel om Tarzan tegneserier, tricks til at opbevare en samling, historien om den palæstinensiske Mickey Mouse og en helt ny Lucana-novelle.
Bladet kan købes for sølle 30kr (plus evt. porto), ved henvendelse til mig.

Fantask bliver desuden eneforhandler i det østlige Danmark og bladet kan derfor også inden længe købes hos dem, ligesom jeg forventer at presse nogle eksemplarer ind i hænderne på Don fra Stribeladen og Fyns Antikvariat har også netop meldt sig på banen som forhandler, så man kan også gå ind i en fysisk butik og købe sig til bladet, hvis det er det man foretrækker.

Ellers bliver det også sat til salg på Art Bubble til september (gå efter banneret!), samt til diverse møder i Århus Tegneserieloge-regi.

For øvrigt – hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af fremtidige numre, så har vi en abonnementsliste (uden købetvang), som du kan komme på – bare sig til!
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4699
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Nørd Nyt 35 har set dagens lys!

Indlæg af Robin »

Super! Tak for info. Det vil jeg købe i FANTASK ved næste besøg. God pinse!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 358
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Re: Nørd Nyt 35 har set dagens lys!

Indlæg af Laila J. Graf »

Robin skrev: 23. maj 2021, 08:00 Super! Tak for info. Det vil jeg købe i FANTASK ved næste besøg. God pinse!
Fedt, det lyder godt :) God påske til dig også!
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4699
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Nørd Nyt 35 har set dagens lys!

Indlæg af Robin »

Jamen, så ta’r jeg en go’ påske!😄

mvh
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 358
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Re: Nørd Nyt 35 har set dagens lys!

Indlæg af Laila J. Graf »

Robin skrev: 23. maj 2021, 19:26 Jamen, så ta’r jeg en go’ påske!😄

mvh
Jeg er bare i virkelig, virkelig god tid med mit påskeønske ;) Men hvis det er for langt ude i tiden, så kan du da få en glædelig jul i stedet :lol:
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4699
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Nørd Nyt 35 har set dagens lys!

Indlæg af Robin »

....tak ILM og en glædelig Sankt Hans må vi da lige ha’ med :D

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Besvar