90 års fødselsdag!

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 360
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

90 års fødselsdag!

Indlæg af Laila J. Graf »

Kalder alle Andeby-elskere!

D. 9. juni fylder vores alle sammens Anders And hele 90 år.

Det vil foreningen Anden & Musen fejre, med et fint arrangement på Bornholm d. 8. og 9. juni.

Anden & Musen er en forening, hvis formål er at skabe et museum ud af Steffen Gerdes samling - Steffen har Guinness rekorden i flest Anders And effekter og jeg må nødtvunget indrømme, at hans samling er større end min!

Vi holder arrangementet på Kjøllergård, som er Roald Bergmans kulturgård (han er også kæmpe Disney-fan, så meget passende) og programmet byder f.eks. på Brevkassen Live med ut. og AC, et foredrag fra min hånd med historien om Anders And, interview med Thomas Schrøder om hans arbejde med Disney-tegneserie, højtlæsning af Joakim Tranberg, Flemming Andersen kommer og tegner Anders And med mere, Filtkongen filter og KFUM-spejderne på Bornholm laver Grønspættelejr for børn og for de barnlige sjæle med diplomer og medaljer.

Kom og deltag i festen og køb billetter her:
https://billetto.dk/e/anders-ands-90-ar ... FW85FNdO-J

Og tænker du, aj, Bornholm er dyrt og langt væk - så er det faktisk ikke så slemt!

Jeg kan tage turen med færge fra Aarhus kl. 7.30 og være fremme i Rønne kl. 14.00 - og så er det uden stress ift. kørslen imellem de to færger. Og en færgebillet fra Ystad til Rønne kan gøres for 349kr!
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Besvar