Den første omgang billetter er kommet ud af trykken og vil være til salg fra lørdag den 4/9 på Tegnemessen i Viborg og fra den 6/9 igennem vores hjemmeside.
De kan købes i fire farver:
Grøn Weekend Billet
Giver adgang til messeområdet, signeringer og paneler (men ikke visse specialarrangementer samt middag og prisuddeling fredag). Billetten koster 50,00 kr. for voksne og 25,00 kr. for børn.
Orange Weekend Billet
Giver adgang til messeområdet, signeringer og paneler og specialarrangementer både lørdag og søndag (men ikke middag og prisuddeling fredag). Billetten koster 150,00 kr. for voksne og 100,00 kr. for børn.
Gul Specialarrangement Billet
Giver kun adgang til et enkelt specialarrangement. Billetten koster 50,00 kr. både for voksne og børn.
Lilla VIP Billet (begrænset antal på 200 billetter)
Giver adgang til hele festivalen herunder specialarrangementer samt middag og prisuddeling fredag. Billetten koster 400,00 kr. - både for voksne og børn.
Børnebilletterne er for børn mellem 5 og 12 år, og adgang til visse specialarrangementer skal for børns vedkommende ske i følgeskab med en forælder eller værge.
De første billetter klar til salg
-
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
-
- Brugerniveau 1
- Geografisk sted: Frederiksberg
Komiks.dk billetter
Serverproblemerne samt et bestyrelsesmøde her til aften har gjort at jeg desværre er blevet en smule forsinket.
Så fortvivl ikke hvis billetsalget ikke er igangsat mandag morgen. Jeg vil gøre mit bedste for at få sat det hele op senest natten mellem mandag og tirsdag.
Kim Jensen
Så fortvivl ikke hvis billetsalget ikke er igangsat mandag morgen. Jeg vil gøre mit bedste for at få sat det hele op senest natten mellem mandag og tirsdag.
Kim Jensen
-
- Brugerniveau 1
- Geografisk sted: Frederiksberg
Nu kan der købes billetter til Komiks.dk
Nu er det muligt at købe billetter til Komiks.dk festivalen via bankoverførsel. Læs mere om billetterne og hvordan de kan købes på hjemmesiden.
Kim Jensen
Kim Jensen
Bare et til dumt spørgsmål!
Hvornår tæller man som barn?
Er det som DSB (15), eller museums standard (12), eller skal man være halvt grævling, eller...
Står der overhovedet noget sted?
jeg har ldt og jeg har søgt, men der står bare "barn".
På forhånd tak!
Er det som DSB (15), eller museums standard (12), eller skal man være halvt grævling, eller...
Står der overhovedet noget sted?
jeg har ldt og jeg har søgt, men der står bare "barn".
På forhånd tak!
-
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Mere om børne billetter
Hvis man er halvt grævling kan man slet ikke komme ind for så lugter man.
Man er barn fra 5 til 12 år og vi synes så man skal betale som en voksen når man er 13 år.
Sådan er verden så hamrende uretfærdig, men det er jo også os boksne som bestemmer...
Man er barn fra 5 til 12 år og vi synes så man skal betale som en voksen når man er 13 år.
Sådan er verden så hamrende uretfærdig, men det er jo også os boksne som bestemmer...