Super Ove VS Marvel Morten/Marvel Morten VS Super Ove

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: København
Kontakt:

Super Ove VS Marvel Morten/Marvel Morten VS Super Ove

Indlæg af Jan Robert Andersen »

De to største legender indenfor de danske læserbrevkasser mødes i ringen til en blodig kamp på paratviden.

Klædt i rød og blå badekåbe vil de to stå ansigt til ansigt i deres hidtil hårdeste dyst.

Publikum vil have mulighed for at stille knivskarpe spørgsmål til de to som skal kæmpe om deres ellers ubestridte viden.

"Hvem er stærkest Superman eller Hulk?" eller "Hvilket univers er et lommeunivers i forhold til det andet?".

Komiks.dk vil sammen med Nørd Nyt sætte en bookmakingbod op så man kan tabe penge på de to.

Vær med når vi ser den enes fald og den andens triumf. Nu står det støste slag nogensinde i dansk tegneseriehistorie.
Senest rettet af Jan Robert Andersen 28. okt 2004, 20:47, rettet i alt 2 gange.
Cafeparadis
Geografisk sted: Alflolol
Kontakt:

Re: Super Ove VS Marvel Morten

Indlæg af Cafeparadis »

ku man måske ha spurgt deltagerne først
Hvor er den forbannede kiste henne?
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Cafeparadis skrev:ku man måske ha spurgt deltagerne først
Sidst jeg snakkede med Michael G. Nielsen fra Serieforlaget fra Egmont som altså har de to kamphaner ansat så var han med på ideen. Jeg mente da ellers at de to hanekyllinger er blevet informeret, men ellers skal jeg nok rette op på den sag i løbet af denne kommende uge. Og hvem er Cafeparadis så egentlig lige...? Er det Marvelmania Morten eller er det Superduper Ove under et andet alias?
Michael G. Nielsen

Indlæg af Michael G. Nielsen »

Jan Robert Andersen skrev:
Cafeparadis skrev:ku man måske ha spurgt deltagerne først
Sidst jeg snakkede med Michael G. Nielsen fra Serieforlaget fra Egmont som altså har de to kamphaner ansat så var han med på ideen. Jeg mente da ellers at de to hanekyllinger er blevet informeret, men ellers skal jeg nok rette op på den sag i løbet af denne kommende uge. Og hvem er Cafeparadis så egentlig lige...? Er det Marvelmania Morten eller er det Superduper Ove under et andet alias?

Michael G. Nielsen syntes det var en god idé, men det kræver naturligvis at både Super-Ove og Marvel-Morten bliver spurgt, hvilket jeg formoder er sket før det er offentliggjort.
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Jamen det troede jeg så var gjort. Men uanset hvad så ringer jeg rundt til de implicerede i dag. Der skal være orden i tingene. Problemet er bare at der er rigtig rigtig mange mange ting der skal være orden i. Både Super Ove, Marvel Morten og Michael G. Nielsen har en iskold fadøl til gode.
Haverholm

Indlæg af Haverholm »

<bruger udmeldt>
Senest rettet af Haverholm 6. jun 2005, 09:42, rettet i alt 1 gang.
Michael G. Nielsen

Indlæg af Michael G. Nielsen »

Haverholm skrev:Fadøl?! Jeg troede det var sodavandsbar? Hvad er det for et arrangement I tilbyder børnene? Hvor er min invitation? ;)
Du kan få min fadøl. Jeg har standtjeneste 10-18, så hvis Jan R. giver en øl giver jeg den hermed videre til deling..
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Sidste Nyt om dysten over alle dyster

Begge kombetanter har nu indvilget i kampenes kamp lørdag eftermiddag på Messeområdet.

Siddende på to stole vil de svare på brevkassespørgsmål fra gemmerne og helt nye i afgørelsens halve time.

Kaptajn NørdNyt alias Peter Becher vil stå for de udvalgte sprøgsmål som vil afgøre hvem der er den overlegne.

Bered jer på den ultimative dyst på vid og bid og forvent de mest snedige og nederdrægtige svar fra de to legender.
Sabrina

Super Ove all the way! DC-STYLE!

Indlæg af Sabrina »

Hvor/hvornår ville dette vidunder af en dyst finde sted?
Besvar