Jeg kom forleden GANSKE UFORVARENDE til at kaste et blik i et eksemplar af livsstils- og hæklemagasinet "Femina", hvor der saft'susme var en artikel/interview med Sussi Bech. Se det er jo i sig selv spas nok, men de havde samtidig scoret et MEGA-SCOOP, nemlig at der sidste weekend i april vil blive afholdt tegeseriemesse i Kedelhallen!!!!
Og så er det jo, at jeg bliver nødt til at spørge: Var vi i Nørd Nyt/Breacherbros-standen virkelig SÅ forfærdelige, at alle har besluttet sig for at holde dette arrangement hemmeligt for os, for at undgå, vi tropper op.
ELLER:
Har journalisten fået et årstal eller to i gale hals?
Det sidste kan jeg lære at leve med, men hvis det er det første, der er tilfældet....OY VEY!!!
Fede Mina ved noget!
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Svendborg
Fede Mina ved noget!
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
- Frank Bruun Madsen
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Re: Fede Mina ved noget!
Den artikel har vist ligget på hylden i et stykke tid. Sussi havde helt glemt det. Hvilket nummer af Femina var det?
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Svendborg
Nummer...øh....det, der udkom i sidste uge.Frank Bruun Madsen skrev:Den artikel har vist ligget på hylden i et stykke tid. Sussi havde helt glemt det. Hvilket nummer af Femina var det?
Tjek mit store Femina-index, der gerne skulle udkomme en gang i løbet af efteråret, hvis du vil være HELT sikker.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
-
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: ny york
Du siger bare til hvis du er på udkig efter en billedredaktør. Femina giver Hendes Verden og Familiejournalen SÅ meget baghjul!Peter Becher skrev:Tjek mit store Femina-index, der gerne skulle udkomme en gang i løbet af efteråret, hvis du vil være HELT sikker.
Nå, jeg tegner videre.